کد خبر: ۱۴۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

توزیع بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم در منطقه کوهمره سرخی

مسئول روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج قدس کوهمره سرخی گفت: ۲۰۰ بسته معیشتی به همراه ۵ هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان شریف منطقه تهیه و توزیع شده است.
به گزارش سرویس شهرستان شیرازه، پدرام بازیاری مسئول روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج قدس کوهمره سرخی در گفتگو با خبرنگار این رسانه به تشریح عملکرد بسیجیان منطقه در ایام ماه محرم و شیوع بیماری کرونا پرداخت و گفت: با آغاز ماه محرم و سوگواری اباعبدالله (ع) ایستگاه صلواتی در این منطقه برپا شد که مردم از تبرکات حسینی نظیرچای و کیک بهره مند شدند.

وی افزود: بیش از ۵۰۰۰ پرس غذای گرم توسط حوزه و پایگاه های تابعه پخت شد که در روستا های منطقه پخش گردید و همزمان در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی توسط گروه جهادی همگام با عشایر کوهمره سرخی توزیع ماسک و بسته های معیشتی صورت گرفت.

توزیع بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم در منطقه کوهمره سرخی


بازیاری با اشاره به اینکه ۲۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان شریف منطقه تهیه و توزیع شده است، گفت: برگزاری مراسم زیارت عاشورا  و سینه زنی برای سوگواری امام حسین(ع) در موکب شهدای کوهمره سرخی از اقدامات دیگر این مرکز است.

توزیع بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم در منطقه کوهمره سرخی


وی در اقدامات گذشته بسیجیان عشایر در منطقه کوهمره سرخی را یادآور شد و گفت: ضد عفونی و گند زدایی معابر پردد وهمچنین مراکز مهم، ایجاد تیم های مراقبتی برای سرکشی به خانواده های کرونایی و... از دیگر اقدامات بسیجیان در راستای طرح شهید سلیمانی بوده است.
گفتنی است، منطقه کوهمره سرخی یکی از زیباترین مناطق واقع شده در 35 کیلومتری غرب شهر شیراز است.

انتهای پیام/ح


نظرات بینندگان