کد خبر: ۱۴۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
آغاز طرح گازرسانی به روستاهای استهبان؛

همزمان با هفته دولت طرح گازرسانی به روستاهای خانه‌کِت و قَشَم‌قاوی استهبان آغاز شد

حسینی بابیان اینکه با افتتاح این طرح ، گاز میهمان 570 خانه روستایی در خانه‌کِت و قَشَم‌قاوی دهستان خیر می شود، اظهار کرد: مناطق روستايي استهبان با ضريب نفوذ 100 درصدی گاز طبيعي به عنوان نخستین شهرستان فارس که بیشترین برخورداری از نعمت گاز را خواهد داشت در فهرست مناطق سبز گازرساني كشور قرار می گیرد .
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، غلامعباس حسینی مدیرعامل شرکت گاز فارس از آغاز طرح گازرسانی به روستاهای استهبان خیر داد و با اشاره به پایان مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار برای اجرای این طرح گفت : امروز با حضور مسوولان شهرستان استهبان ، طرح گازرسانی به روستاهای خانه‌کِت و قَشَم‌قاوی از توابع بخش رونیز آغاز ‌شد.

وی افزود: برای اجرای این طرح بیش از ۲۴  کیلومتر لوله گذاری پلی اتیلن و ۳۱ کیلومتر لوله گذاری فلزی انجام و یک ایستگاه تقلیل فشار T.B.S فلت با ظرفیت 5000 متر مکعب نصب می شود .

حسینی بابیان اینکه با افتتاح این طرح ، گاز میهمان  570 خانه روستایی در خانه‌کِت و قَشَم‌قاوی دهستان خیر می شود، اظهار کرد: مناطق روستايي استهبان  با ضريب نفوذ 100 درصدی گاز طبيعي به عنوان نخستین شهرستان فارس که بیشترین برخورداری از نعمت گاز را خواهد داشت در فهرست مناطق سبز گازرساني كشور قرار می گیرد .

شهرستان استهبان در جنوب شرقي فارس و فاصله ۱۶۵ کیلومتر شیراز قرار دارد .

 انتهای پیام/س
نظرات بینندگان