کد خبر: ۱۴۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارسنجان در گفتگو با «شیرازه» مطرح کرد:

کاهش آسیب ها و تلفات کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی در ارسنجان/ حضور بیش از ۱۰۰ بسیجی در تیم های مراقبتی و حمایتی

قیطاسی با اشاره به اجرای طرح ملی شهید سلیمانی در شهرستان ارسنجان و تشکیل تیم های مراقبتی، حمایتی و نظارتی، کاهش موارد ابتلا به کرونا و کاهش مرگ و میر را از برکات این طرح دانست.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، فرج الله قیطاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارسنجان در گفتگو با خیرنگار ما ضمن تشریح اقدامات انجام شده در مقابله با ویروس منحوس کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: برابر طرح ابلاغی از رده بالادستی با برگزاری چندین جلسه با مجموعه سلامت شهرستان در سه عرصه حمایتی ، نظارتی و مراقبتی بلوک بندی های منطقه ای انجام شد.

وی اضافه کرد: 8 تیم حمایتی متشکل از 18 نفر بسیجی، شناسایی و تشکیل 15 تیم مراقبتی متشکل از 30 نفر از بسیجیان عزیز و تشکیل 6 تیم نظارتی متشکل از 18 نفر بسیجی در دستور کار قرار گرفت و دوشادوش مجموعه سلامت شهرستان در 3 موضوع مطرح شده گام های موثری برداشته شد.

قیطاسی بخش "حمایتی" طرح ملی شهید سلسمانی را مورد توجه قرار داد و افزود: کمک های نقدی و غیر نقدی، لوزم التحریر، پوشاک ، جهیزیه، وسائل کمک آموزشی جهت دانش آموزان اعم موبایل و نوشت افزار و بسته های بهداشتی، بسته معیشتی و کارت هدیه به مبلغ حدود چهار میلیارد ریال تا کنون در سطح شهرستان انجام شده و این روند کماکان ادامه دارد. 

کاهش آسیب ها و تلفات کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی در ارسنجان/ حضور بیش از ۱۰۰ بسیجی در تیم های مراقبتی و حمایتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارسنجان با بیان اینکه سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا در سطح کشور و به طبع آن در این شهرستان اقدامات موثر و بسزایی را انجام داده است، تاکید کرد که این موضوع در واقع هم در مجموعه سلامت نمود داشته و هم در بین عموم مردم و حتی فراتر از این طرح ما توانستیم اقداماتی را در سطح شهرستان انجام دهیم.

وی ادامه داد: پایوران رسمی و بسیجیان دوره دیده به عنوان نیروی پشتیبان کادر درمان در اختیار مجموعه سلامت و شبکه بهداشت شهرستان قرار گرفتند که کمک شایانی در این موضوع صورت گرفت و موجب رضایت این مجوعه و مردم عزیز قرار گرفت.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در پیک پنجم کرونا نیز رزمایش پدافند زیستی با رمز یا اباعبداله (ع) در دهه محرم آغاز گردید، تاکید کرد: با توجه به تعاملات بالایی که با مجموعه ادارات شهرستان داریم، توانستیم در طرح شهید سلیمانی از پتانسیل موجود استفاده کرده و فعالیتهای خوبی در مبارزه با این ویروس صورت گیرد.و در نهایت منجر به این شد که تعداد مبتلایان به این بیماری و همچنین مرگ میر ناشی از ابتلا به بیماری نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان