کد خبر: ۱۴۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

شورای شهر داراب در انتخاب شهردار پنج بار ناکام ماند

جلسه شورای شهر داراب با دستور کار انتخاب شهردار امروز چهارشنبه هم به علت غیبت سه نفر از اعضای ۷ نفره شورای شهر از رسمیت افتاد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، پنجمین جلسه شورای شهر داراب با دستور کار انتخاب شهردار  با حضور نیافتن سه نفر (بی ریا، خوشحال، بهادری) از ۷ عضو اصلی شروع نشده از رسمیت افتاد.

در چند روز گذشته این سه نفر از اعضای شورای شهر در بیانیه‌ای خطاب به مردم داراب عنوان کرده اند که گزینه‌های پیشنهادی خود را برای شهرداری داراب معرفی کرده اند.

 در بدو تشکیل شوراهای ششم تصمیم گیری بر اساس احساس و هیجان و ناهنجاری‌های سیاسی، اصلی ترین وظیفه شورا را به حاشیه کشانده است.

این سه نفر از عضو شورای شهر داراب بیان کردند همان گونه که پیشتر گفتیم لحظه‌ای و ذره‌ای از منافع شهروندان عقب نشینی نکرده و تا آخرین لحظه فعالیت در ششمین دوره شورا از خدمت به مردم عزیز و شریف داراب غافل نمی‌شویم و باایجاد اتاق شیشه‌ای کلیه تصمیمات در محضر شهروندان گرفته می شود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که این سه عضو از اعضای هفت نفره شورای شهر داراب طی روزهای گذشته با بررسی دقیق و فارغ از هرگونه جناح بندی، بر سر ۳ گزینه برای تصدی شهرداری داراب به اجماع رسیده اند.

این اعضای شورای شهر داراب ابوذر علی یاری را به عنوان گزینه اول مد نظر دارند.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد ژئوتکنیک با نزدیک به ۱۵ سال سابقه اجرایی در وزارت کشور است و هم اکنون به عنوان ریاست اداره عمران فرمانداری داراب مشغول به خدمت است.

این سه نفر از اعضای پارلمان محلی در شهر داراب در بیانیه خود تصریح کردند سایر همکاران شورا را برای بررسی گزینه‌های پیشنهادی و یا ارائه گزینه جدید، با این رویکرد که اگر یک سروگردن از پیشنهادات مطرح شده بالاتر نباشد، حداقل همتراز با این گزینه‌ها دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/ح
منبع: مهر
نظرات بینندگان