کد خبر: ۱۴۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۰

برگزاری ویژه برنامه شهادت امام سجاد (ع) در حرم شاهچراغ(ع)

ویژه برنامه شهادت امام سجاد (ع) شامل سخنرانی و مداحی در آستان مقدس احمدی و محمدی برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، همزمان با دهه دوم محرم‌الحرام حرم مطهر شاهچراغ(ع) ویژه برنامه‌هایی را برنامه‌ریزی کرده که از امشب این برنامه‌ها با قرائت دعای کمیل در شبستان آستان مقدس آغاز می‌شود. 

در این برنامه که پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود که حاج کاظم محمدی به قرائت دعای کمیل و مرثیه‌خوانی می‌پردازد همچنین ساعت 18 همین روز نیز برنامه محفل انس با قرآن در حرم مطهر برگزار می‌شود. 

در این محفل قرآنی قاری نوجوان مهدی حسین دانشمندی و قاری برتر استانی هادی افخمی به قرائت آیات وحی می‌پردازند که حجت‌الاسلام حسن عزیزی نیز در این محفل سخنرانی می‌کند. 

در شام شهادت حضرت نیز در شامگاه جمعه حجت‌الاسلام فرهنگی سخنرانی می‌کند و در ادامه برنامه‌های عزاداری برای شهادت امام سجاد (ع) مداحی و مرثیه‌خوانی توسط عباس زحمتکشان انجام می‌شود. 

قرائت دعای ندبه در صبح روز جمعه ساعت 7 صبح و دعای سمات در ساعت 18:45 دقیقه روز جمعه از دیگر برنامه‌های حرم مطهر ویژه ایام شهادت است. 

همچنین در روز یکشنبه 14 شهریورماه نیز به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) ویژ برنامه ریحانه الحسین (ع) با حضور دختربچه‌های 3 تا 5 ساله از ساعت 9 تا 11 صبح در حرم مطهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان