کد خبر: ۱۴۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

روزی به فرماندهی «ماتیار۶ ساله» در جاده‌های شمال!

کارکنان پلیس راه مازندران با شعار ما تا آخر پای رفاقت‌مان ایستاده‌ایم به خاطر همیار باغیرت پلیس، آقا ماتیار قهاری موی سر خود را کوتاه کرده و یک روز کاری را با وی گذراندند و ماتیار در این روز فرمانده پلیس شد راه شد.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، خبر« آرزویی که رنگ واقعیت گرفت/ ماتیار 6 ساله در یک ماموریت پلیس شد» ۲۴ اردیبهشت ماه سال گذشته منتشر شد، ماجرا از این قرار بود که ماتیار ۶ ساله لحظه‌ای که توانست لباس ماموران پلیس را بپوشد و سوار خودروی پلیس شود، سراپاشوق بود، شوقی که هیچگاه نمی‌تواند آن را وصف کند، حالا ماتیار با پوشیدن لباس در ماموریت پلیس شرکت کرد و توانست حس پلیس شدن را درک کند و به آرزویش برسد.

البته پلیس شدن آرزوی خیلی از ماها در کودکی بود که شاید این حس را تجربه کرده باشیم ولی برآورده شدن آن هم در کودکی حس خیلی خوبی است که ماتیار توانست این حس خوب را درک کند.

ماجرا از اینجا شروع شد که پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران برای همیاران پلیس اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی کرده که در این مسابقه تعداد زیادی آثار ارسال شده بود و در بررسی نقاشی‌ها به نقاشی برخورد کردند که دو نکته مهم داشت؛ اول اینکه کودکی که این نقاشی را ارسال کرده بوده با بیماری سخت دست و پنجه نرم می‌کند و دوم اینکه یکی از آرزوهایش این است روزی پلیس شود، به همین دلیل پلیس راه مازندران تصمیم گرفت آرزوی این کودک را برآورده کند.

ماتیار قهاری کودک ۶ ساله اهل فرح‌آباد ساری بوده که پلیس راه توانست به آرزویش رنگ واقعیت ببخشد و برای غافلگیریش حتی لباسش را بدون اینکه اندازه‌ای از او بگیرند سفارش دادند و وارد منزلش شدند.

ماتیار یک سال بزرگتر شد اما همچنان آرزوی پلیس شدن دارد و از طرفی حس و حال این کودک زمانی‌که سال گذشته توانست حس پلیس شدن را درک کند و به آرزویش برسد هیچگاه فراموش نمی‌شود که در این راستا هشت نفر از ماموران پلیس راه مازندران در راستای همدردی با ماتیار که این روزها همچنان با بیماری درگیر بوده و در حال گذراندن مراحل درمانی است، موهای سرشان را تراشیدند.

این کودک همراه تعدادی از نیروهای پلیس راه، سوار خودرو پلیس شده و از پلیس راه استان و ساری بازدید کرد و در این بازدید همانند فرمانده دستور صادر می‌کرد تا حس خوب پلیس بودن را تجربه کرده باشد.

کارکنان پلیس راه استان مازندران با شعار ما تا آخر پای رفاقت‌مان ایستاده‌ایم به خاطر همیار باغیرت پلیس، آقا ماتیار قهاری موی سر خود را کوتاه کرده و یک روز کاری را با وی گذراندند، روی که ماتیار فرمانده پلیس شد!!

انتهای پیام/ع
منبع: فارس
نظرات بینندگان