کد خبر: ۱۴۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۶ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

استان فارس در اجرای طرح نوآوری و شتابدهی پیشرو بوده است

حاجی زاده گفت: استان فارس به عنوان یکی از ۵ استان برگزار کننده طرح منش در کشور با هدف بستر سازی و ایجاد انگیزه در بین جوانان، کارآفرینی و اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی پیشرو بوده است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در آیین اختتامیه طرح مرکز نوآوری و شتابدهی با اشاره به اینکه یکی از وظایف ورزش و جوانان پرداختن به دغدغه های جوانان از جمله مسکن ازدواج و اشتغال است، گفت: استان فارس به عنوان یکی از ۵ استان برگزار کننده طرح منش در کشور با هدف بستر سازی و ایجاد انگیزه در بین جوانان، کارآفرینی و اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی پیشرو بوده است.

وی  با بیان اینکه از سال گذشته طرح منش با همکاری خوب جهاددانشگاهی آغاز شد، تاکید کرد: اکنون شاهد هستیم که ایده های جوانان ما به نتیجه می رسد و با همکاری جهاد دانشگاهی ایده ها را به عمل تبدیل کنیم. 

حاجی زاده افزود: سه طرح سازمان‌های مردم نهاد زیر مجموعه ورزش و جوانان در این رویداد پذیرفته شدن و سازمان های مردم نهاد از جوامع هدف مرکز نوآوری و شکوفایی بوده است.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان فارس اجرای طرح سرباز مهارت با همکاری جهاد دانشگاهی استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این طرح هر ماه بیش از هزار سرباز از آموزش های ضمن خدمت بهرمند می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه یکی از وظایف این نهاد پیگری امور جوانان است که بتواند با همکاری سایر ادارات مباحث دیگر و مواردی که دغدغه ها را در این زمینه حل کند، تشریح کرد: طرحی هایی که در این مراکز منش ارائه شد، نشان داد که استعداد های بسیار خوبی در بین جوانان در زمینه های مختلف وجود دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه اشتغال جوانان کشورمان دغدغه دولت است، لازمه ایجاد اشتغال از طریق کارآفرینی را شناسایی ایده های ناب دانست و اظهار کرد: بعد از شناسایی ایده باید با حمایت منتور ها و اساتید راهنما به مرحله اجرا برسند.

حاجی زاده تحقق "اقتصاد مقاومتی" را یکی از دغدغه های اصلی رهبرمعظم انقلاب طی این سال ها اعلام کرد و گفت: طرح منش می تواند با جذب ایده های جونان و تبدیل آن به کسب و کار گامی مهم در زمینه این فرمان رهبر انقلاب بردارد و فضای لازم برای گسترش کار و کارآفرینی را فراهم سازد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس جامعه هدف مرکز نوآوری و شتاب دهی را سازمان های مردم نهاد، جوانان فارغ التحصیل و... دانست و افزود: هدف نهایی این طرح ایجاد شغل با استفاده از کارآفرینی است که شاهد وصول ایده های خوبی در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز ، طرح منش
نظرات بینندگان