کد خبر: ۱۴۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
همزمان در ۵۸ نقطه استان فارس:

۵۰ هزار بسته غذایی در قالب رزمایش احسان حسینی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: امیدواریم که تا پایان محرم و صفر یک میلیون و ۵۰۰ هزار غذای گرم و حداقل ۱۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کنیم.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در آیین اهدا بسته های غذایی در سراسر استان گفت: رزمایش اطعام و احسان حسینی یکی از تدابیر خوب رئیس کمیته امداد کشور است که از سال گذشته ویژه رسیدگی به نیازمندان و کسانی که در اثر ویروس کرونا دچار آسیب شده اند، آغاز شد. 

وی با بیان اینکه سال گذشته با ایجاد ۲۰۰ آشپز خانه در استان فارس بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۲۷۷ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شد، اظهار کرد:  در سال جاری ۳۷ هزار بسته معیشتی و بیش از یک میلیون و ۳۳۰ هزار پرس غذای گرم در ۲۳۳ آشپزخانه طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد. 

بذرافشان تصریح کرد: به همت خیرین توانستیم بخشی از دغدغه های نیازمندان را مرتفع کنیم و مفتخریم که کمیته امداد استان فارس لبیک گوی ندای مقام معظم رهبری با همکاری دیگر دستگاه ها است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با اشاره به توزیع ۵۰ هزار بسته غذایی در قالب این رزمایش در ۵۸ نقطه استان طی دو روز آینده، گفت: امیدواریم که تا پایان محرم و صفر یک میلیون و ۵۰۰ هزار غذای گرم و حداقل ۱۵۰ هزار بسته معیشتی توزیع کنیم. 

بذرافشان با تشکر از مجموعه سپاه فجر استان فارس برای اجرای طرح ایران مهربان، گفت: به همت این نهاد، ۲۷ هزار یتیم مددجو تحت حمایت قرار گرفتند. 

وی با بیان اینکه تمامی کسانی که در عرصه خدمت به محرومین قدمی بر می دارند قطعا خدواند متعال یاری گر آن ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: طی این مدت ۱۷ هزار حامی به جمع خیران و نیک اندیشان جذب شدند.
انتهای پیام/ح


نظرات بینندگان