کد خبر: ۱۴۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

بسته‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاران تهیه می‌شود/ ساماندهی پروژه‌های پارک دراک

محمدتقی تذروی از برگزاری جلسه کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر شیراز با دو موضوع رفع مسائل و مشکلات پروژه‌های مسکوت مانده اوراق مشارکت و پارک دراک خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمدتقی تذروی رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر شیراز در پنجمین جلسه کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای این کلان شهر با اشاره به ارائه گزارش پروژه‌های اوراق مشارکت شهرداری شیراز گفت: به منظور تشویق و ترغیب هرچه بیشتر سرمایه گذاران برای حضور در شیراز ضرورت تهیه بسته‌های تشویقی و با انعطاف بالا ملموس است.

 وی پیرامون رفع مسائل و مشکلات پروژه‌های مسکوت مانده اوراق مشارکت عنوان کرد: کارگروهی متشکل از همه معاونت‌ها و سازمان‌های مرتبط با پروژه‌های اوراق مشارکت تشکیل خواهد شد و ظرف مدت 2 هفته مدلی برای رفع مسائل و مشکلات پروژه‌های مسکوت مانده اوراق مشارکت تهیه ارائه خواهد گردید.

به گفته تذروی مدل ارائه شده پس از طرح در کمیسیون و صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز، جهت پیگیری و اقدام به شهرداری شیراز ارسال خواهد شد.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به پروژه‌های سرمایه‌گذاری پارک 580 هکتاری دراک اذعان داشت: طرح جامع پارک دراک باید تعیین تکلیف شده، مشکلات زیرساختی پروژه حل گردیده و پیوست های موردنیاز از جمله فرهنگی، زیست محیطی، ترافیکی، اقتصادی و تامین انرژی آن تهیه گردد.
به گفته وی برای بررسی هرچه بیشتر و بهتر پروژه‌های سرمایه‌گذاری پارک 580 هکتاری دراک، بازدیدی با حضور اعضای کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر شیراز از این پارک صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان