کد خبر: ۱۴۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

مرگ مرد جوان در تصادف بلوار سرداران

برخورد خودرو سواری به درخت وسط بلوار یك فوتی بر جای گذاشت
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز از برخورد خودرو سواری به درخت وسط بلوار سرداران و مرگ یک مرد جوان در این حادثه خبر داد و گفت:در ساعت 22:34 دقیقه شب گذشته شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از تصادف یك دستگاه خودروی سواری در مسیر بلوار سرداران خبر دادند كه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 7 را راهی محل حادثه كرد.

در این حادثه یك دستگاه خودروی سواری زانتیا به دلیل سرعت بالا و عدم کنترل خودرو از مسیر اصلی خود منحرف شده و پس از برخورد با درخت وسط بلوار متوقف می شود.

راننده خودرو سواری که یك مرد حدودا 40 ساله بود، قبل از رسیدن آتش نشانان باکمک عوامل اورژانس از داخل اتاقک خودرو بیرون آورده و به محل امن درحاشیه خیابان انتقال داده شده بود.

نیروهای آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به بازدید و بررسی و ایمن سازی خودرو كرده و پس از قطع جریان برق و رفع نشت سوخت، این وسیله نقلیه را به محل امن انتقال دادند.

در پی معاینات انجام شده توسط عوامل اورژانس مشخص شد تنها مصدوم این حادثه متاسفانه در اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

با توجه به اینكه شخص فوت شده تحویل عوامل نیروی انتظامی شد، آتش نشانان صحنه حادثه را از بقایای به جا مانده از این تصادف پاكسازی كرده و سپس خودروی تصادفی را جهت بررسی علت وقوع این حادثه تحویل كارشناسان پلیس راهور دادند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان