کد خبر: ۱۴۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
مدیرکل بهزیستی فارس مطرح کرد:

مشارکت ۱۶ میلیارد ریالی مردم نوع دوست فارس برای کمک به مددجوبان بهزیستی

کشفی نژاد از مشارکت ۱۶ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریالی مردم نوع دوست فارس در راستای کمک به مددجویان بهزیستی از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سید محمد صادق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به اینکه خیرین می توانند در تمام طول سال کمک های انسان دوستانه خود را به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر تحت پوشش بهزیستی هدیه کنند، گفت: یکی از مهمترین آموزه های دین مبین اسلام دستگیری از نیازمندان است و مردم استان فارس همواره با مشارکت پرشور خود به سیره انبیا و اولیای الهی عمل نموده اند. 

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم تا کنون ۱۶ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال مردم نوع دوست فارس در راستای کمک به مددجویان بهزیستی مشارکت داشته اند افزود: مبالغ جمع آوری شده در قالب کمک  نقدی و غیر نقدی از قبیل کارت هدیه و بسته های معیشتی، وسایل کمک توانبخشی و غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

بنابه گفته مدیرکل بهزیستی فارس، تمامی ادارات بهزیستی در شهرستان های تابعه، کلیه مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی فارس آماده دریافت کمک ها و نذورات مردم شریف فارس در ایام محرم و صفر هستند و نذورات با نیت های خاص در زمینه مورد نظر خیرین هزينه خواهد شد.

کشفی نژاد همچنین یادآور شد کمک های مردمی به نیازمندان بهزیستی فارس نسبت  به مدت مشابه سال قبل افزایش قابل توجهی داشته و این امر نشانگر اعتماد مردم به بهزیستی است بنابراین افراد خیر می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۰۱۸۹۵۶ به نام هدایای خاص مشارکت های مردمی بهزیستی واریز نمایند.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان