کد خبر: ۱۴۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

آخرین وضعیت طرح‌های ورزشی در جهرم اعلام شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم گفت: نصب دومین رینگ بوکس با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی و مجموعه پارک آبی از جمله طرح های ورزشی در جهرم است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، عبدالرحیم خداجو  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم بیان کرد: دومین رینگ بوکس تخصصی  مانند رینگ‌های تمرینی است که در ابعاد پنج در پنج متر با ارتفاع ۲۰سانتی‌متر از سطح زمین و از اعتبارات شخصی در سالن اختصاصی بوکس جهرم نصب شد.

وی در این خصوص تصریح کرد: هیات بوکس شهرستان جهرم در مدت زمان کرونایی بیکار ننشستند و تلاش کردند تجهیزات خود را برای پیشرفت بیشتر ورزشکاران تا بازگشایی کامل باشگاه‌های ورزشی گسترش دهند. خانه بوکس جهرم با ابعاد ۷ متر در۷ متر یکی از استانداردترین رینگ بوکس ها در سطح استان فارس است.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم افزود: مجموعه پارک آبی در ورزشگاه تختی با مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است که هم‌اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد  که در استخر قدیمی مجموعه تختی و به صورت سرپوشیده ساخته می شود. تاکنون بیش از ۱۲ میلیارد تومان برای ساخت این پارک آبی هزینه شده که تکمیل آن در مجموع ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد که این طرح نیاز به تامین اعتبار دارد.

خداجو در پایان اظهار کرد:کلنگ‌زنی یا بهره‌برداری از چند زمین چمن در شهرستان جهرم نیز به مناسبت هفته ورزش با حضور مقامات کشوری و استانی انجام می شود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان