کد خبر: ۱۴۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
رشد ۱۱۶ درصدی خرید‌های اینترنتی؛

واکسیناسیون دفاتر پیشخوان فارس آغاز شد

مدیرکل پست فارس از واکسیناسیون ۱۱۰۰ نفر از کارکنان دفاتر پیشخوان استان خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مهدی آزادی مدیرکل پست فارس با اشاره به اهمیت سلامت مردم بعنوان یک تکلیف اجتماعی، خواستار تلاش مضاعف مدیران برای انجام این تکلیف و رعایت جدی اصول بهداشتی توسط مردم شد.

وی در خصوص تزریق واکسن کرونا به کارکنان دفاتر پیشخوان استان فارس، گفت: در راستای ارتقای سلامت عمومی جامعه، تمامی کارکنان دفاتر پیشخوان استان فارس که تعداد ۱۱۰۰ نفر هستند، واکسینه شدند.

وی در ادامه عنوان کرد: در مرداد ماه نیز شاهد واکسینه شدن تعداد حدود ۹۲۰ نفر از کارکنان دولتی و بخش خصوصی مرتبط با کار پست بودیم که در این مرحله، با پیگیری‌های انجام شده و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، توانستیم دفاتر پیشخوان این استان را نیز واکسینه کنیم.

مدیرکل پست فارس در ادامه ضمن اشاره به اهمیت سلامت مردم بعنوان یک تکلیف اجتماعی، خواستار تلاش مضاعف مدیران برای انجام این تکلیف و رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم شد.

آزادی در پایان بیان کرد: با توجه تشدید ویروس کرونا در ایام اخیر، میزان خرید‌های اینترنتی در پنج ماه اول امسال، با ترافیک شصت و سه هزار و ۴۸۰ مرسوله صادره رو به رو شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال با رشد ۱۱۶ درصدی همراه بوده است.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: شیرازه ، واکسن ، کرونا
نظرات بینندگان