کد خبر: ۱۴۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
سرپرست شهرداری کازرون:

رهنمودهای امام جمعه و روحانیت می تواند راهگشای مسیر خدمت به شهروندان باشد/ ضرورت پرداخت و باز آفرینی برخی فضاهای شهری با رویکرد سنتی

سرپرست شهرداری کازرون در دیدار با امام جمعه کازرون ارائه رهنمود از سوی امام جمعه و روحانیت شهر را راهگشای شهرداری در مسیر خدمت به شهروندان توصیف کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری کازرون، نوذری در این دیدار ضمن تشکر از حضور و حمایت امام جمعه از مجموعه شهرداری گفت: این حمایت ها علاوه براینکه یک دلگرمی برای مجموعه شهرداری است، اما مسئولیت ما را سنگین تر می کند.

وی اضافه کرد: رهنمودهای روحانیت و در راس آن امام جمعه محترم، نقشه راه پیش روی ما را دقیق تر می کند و به ما کمک خواهد کرد که بتوانیم خدمتگزار بهتری برای مردم و شهروندان باشیم.

سرپرست شهرداری کازرون با اشاره به اهمیت توجه به جزئیات گفت: وجود مشکلات نباید باعث شود، توجه به جزئیات مورد غفلت قرار گیرد چرا که جزئیات بسیار تعیین کننده هستند.

وجود شباهتهای فکری و عقیدتی مایه خرسندی است/ضرورت پرداخت و باز آفرینی برخی فضاهای شهری با رویکرد سنتی

امام جمعه کازرون نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از وجود شباهت های فکری و عقیدتی میان طرفین اظهار کرد: شهر یک موجود زنده است و موجود زنده هزینه دارد؛ اینکه امور خدماتی مردم بدون مشکل در جریان باشد، کاری ارزشمند است که باید دغدغه اصلی مدیران شهری باشد.

حجت الاسلام محمد صباحی با تاکید بر ضرورت نوآوری در کارها و برنامه ها، گفت: پرداخت و بازآفرینی برخی فضاهای شهری، احیای فرهنگ سنتی و شهروندی و توجه به نمادهای سنتی باید در کازرون مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن طرح دغدغه‌های فرهنگی جامعه روحانیت شهر، اظهار کرد: آرامستان باید یک ناظر شرعی داشته باشد که در این زمینه استفاده از یک روحانی می تواند خیال همه را راحت کند.

امام جمعه کازرون دومین خواسته روحانیت شهر را استقرار یک روحانی در بازار عنوان کرد و افزود: حضور یک روحانی در بازار با سه هدف تشکیل شورای فرهنگی بازار، پاسخ به مسائل شرعی و ارائه مشاوره به مراجعین می تواند مثمر ثمر باشد.

وی همچنین از وضعیت ورودی های شهر گلایه کرد و گفت: ورودی های شهر از هر دو سمت نیاز به ساماندهی دارد و همچنین باید تابلوی خیر مقدم جدید در ورودی شهر نصب شود.

گفتنی است کمک به احداث چند سکوی نماز در دشت برم نیز دیگر خواسته امام جمعه کازرون از شهرداری بود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: فارس ، شیرازه ، کازرون
نظرات بینندگان