کد خبر: ۱۴۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۹ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ فقره وام به مددجویان کمیته امداد فارس پرداخت شد

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: در ۵ ماهه نخست امسال ۴ هزار و ۵۸۶ فقره وام به مددجویان و افراد واجد شرایط پرداخت شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷۷ هزار و ۲۷۲ خانوار با جمعیت ۳۵۴ هزار و ۹۴۵ نفر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند. این افراد در صورت نیاز می‌توانند در سرفصل‌های مختلف تسهیلات دریافت کنند.

وی با اشاره به تسهیلات پرداختی این نهاد از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: در ۵ ماهه نخست امسال ۴ هزار و ۵۸۶ فقره وام با اعتبار ۳۷۰ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال به مددجویان و افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

بذرافشان با بیان اینکه از تعداد وام‌های مذکور ۲ هزار و ۷۸۵ فقره و با بیشترین اعتبار به میزان ۱۷۵ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال در سرفصل حمایتی بوده است، افزود: جهت انجام خدمات عمرانی و مسکن واجدین شرایط نیز تعداد هزار و ۲۸۳ فقره وام با اعتبار ۱۳۴ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

بنابه گفته این مقام مسئول، در دیگر سرفصل‌ها نیز ۴۰۸ فقره وام اشتغال، ۱۱۷ مورد وام فرهنگی، ۹۳ مورد درمانی، ۳۵ مورد آموزش کسب و کار و ۳۶۲ مورد توسط خیزان و حساب سپرده ویژه تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس اضافه کرد: در مدت ۵ ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۷۸۰ فقره وام خودکفایی از محل اعتبارات دولتی و تبصره ۱۶ به واجدین شرایط پرداخت شده است که ۴۰۸ فقره آن با اعتبار ۶۴ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال از محل صندوق امداد ولایت بوده است.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان