کد خبر: ۱۴۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
خطیب جمعه کامفیروز:

بازسازى انقلابى عرصه‌هاى مدیریتى در اولیت قوای سه‌گانه قرار گیرد

حجت الاسلام تقی زاده گفت: باید در تمامی عرصه های مدیریتی کشور اعم از سیاست خارجه، اقتصاد، فرهنگ، بخش های سازندگی، مسائل علمی و غیره دست به یک بازسازی عمومی زده و مدیریت انقلابی را دوباره در تمامی بخش ها حاکم کنیم.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی زاده امام جمعه کامفیروز امروز در خطبه های این شهر ضمن اشاره به تذکر اخیر رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور محترم برای بازسازی انقلابی عرصه‌های مدیریتی کشور، گفت: ما باید در تمامی عرصه های مدیریتی کشور اعم از سیاست خارجه، اقتصاد، فرهنگ، بخش های سازندگی، مسائل علمی و غیره دست به یک بازسازی عمومی زده و مدیریت انقلابی را دوباره در تمامی بخش ها حاکم کنیم.

وی افزود: مدیر انقلابی مدیری است عادل، منصف، قاطع، خردمند و دلسوز و انقلابی گری به معنای آن است که ما مواضع اسلامی و انقلابی خود را بدون مرعوب شدن و یا فریفته چهره های امیدبخش ِ کاذب گردیدن، حفظ کنیم.

بنابه گفته خطیب نمازجمعه کامفیروز، مدیران ارشد قوه مجریه باید جو حزب اللهی را با همان بار معنایی که کلمه حزب اللهی دارد در محل های کار خود حاکم کنند و زمینه را برای رشد افراد متدین و البته متخصص هموار نمایند. 

حجت الاسلام تقی زاده در ادامه درباره‌ی روند مذاکرات ایران با کشورهای غربی در دولت سیزدهم، چنین ادامه داد: اصل و اساس مذاکره برای به دست آوردن منفعت است. اگر هدف از یک مذاکره صرفا صحبت کردن ِ طرفین شد، کاری عبث و بیهوده خواهد بود که جز اتلاف وقت و سرمایه چیزی را در پی نخواهد داشت. این همان نکته ای است که دولت های یازدهم و دوازدهم اصلاً ملتفت آن نبودند و سرمایه ایران را در این راه به هدر دادند.

امام جمعه کامفیروز تصریح کرد: مذاکره با غرب تاکنون برای ما نتیجه ای نداشته و علاوه بر مصرف نیروی انسانی ما در محل بی ثمر، دلخوری شرکای راهبردی ما را نیز به همراه آورده است.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با عنایت به این مطلب که مذاکره فقط برای رفع تحریم صورت می گیرد، دیگر بازیچه دست غربی ها نشده و تمام انرژی خود را صرف این موضوع خواهد کرد، اظهار کرد: ما ضمن قائل بودن به تعامل با دنیا و مذاکره، در این مورد خاص مذاکرات خویش را صرفاً با محوریت طرح راهبردی مجلس و با نظارت شورای عالی امنیت ملی و با هدف رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان