کد خبر: ۱۴۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۰

لزوم راه اندازی شورای امر به معروف در اتحادیه‌های اصناف استان فارس

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس در دیدار با رئیس اتاق اصناف استان فارس خواستار راه‌اندازی شورای امر به معروف در اتحادیه‌هایی که فاقد شورا هستند، شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت‌الاسلام والمسلمین کرم عباسی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس امروز، ۱۷ شهریورماه در دیدار با رئیس اتاق اصناف این استان بر تعامل هرچه بیشتر این دو مجموعه تأکید کرد و گفت: اصناف نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند که این مسئله جای قدردانی دارد.

وی، اتاق اصناف را گسترده‌ترین واحد در امر به معروف و نهی از منکر دانست و خواستار همکاری دو طرفه‌ بیش از پیش را با اتاق اصناف فارس شد.

عباسی همچنین مطالبی در خصوص سر و سامان بخشیدن به وضعیت فرهنگی و نظارت بر ظاهر اسلامی صنوف و اطراف حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع)، نظارت بر وضعیت کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها و وضعیت حجاب و پوشش در اماکن نیز مطرح کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس با اشاره به اهمیت تشکیل شورای امر به معروف در اتحادیه‌های مختلف اصناف گفت: اتاق اصناف در زمینه فعال‌سازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در اتحادیه‌هایی که فاقد شورا هستند اقدامات لازم را انجام دهند.

سیدمحمود هاشمی، رئیس اتاق اصناف فارس نیز در این جلسه با بیان اینکه وظیفه بازار کمک به ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: تمام تلاش ما، تعامل هرچه بیشتر و بهتر با ستاد است.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان