کد خبر: ۱۴۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۳ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبرداد:

اهدا ۲۴ سری جهیزیه به نوعروسان شهرستان کازرون

توکل گفت: در راستای تسهیل امر ازدواج وهمکاری خیرین و نهادهای انقلابی شهرستان کازرون 24سری جهیزیه از ابندای سال جاری تا کنون به خانوادههای نیازمند اهداء شده است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار داشت: در راستای تسهیل امر ازدواج وهمکاری خیرین و نهادهای انقلابی شهرستان کازرون 24سری جهیزیه از ابندای سال جاری تا کنون به خانوادههای نیازمند اهداء شده است.

وی ادامه داد:  این جهیزیه‌ها به همت خیرین توسط حوزههای مقاومت بسیج و بسیج سازندگی جمع آوری شده که  شامل برخی از اقلام وسایل اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه، ظروف نسوز، سری کامل قاشق و چنگال، پتو و ظروف غذاخوری و... بوده است.

توکل با بیان اینکه یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است، اظهار کرد: به همت و نیت عزیزان در بسیج برای خانوادههای کم نیازمند در حال پیگیری است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با تاکید بر تسهیل ازدواج جوانان در جامعه اضافه کرد: با همکاری خیرین و مسئولان شهرستان کازرون در تلاش هستیم  تا در جهت نهادینه‌کردن فرهنگ ازدواج‌ آسان و حل این مشکل در جامعه گام‌های موثرتر و اساسی تری برای زوج های نیازمند برداریم که همت مسئولان استانی و کشوری را درخواست داریم.

وی خاطر نشان کرد: جهیزیه نوعرسان با توجه به نیاز خانوادهها تهیه و اهداء شده که از مبلغ25میلیون تومان تا50 میلیون تومان جهیزها به خانوادههای نیازمند تقدیم شده است.

 توکل در انتها یادآور شد: خیرین عزیزی که در این امر خداپسندانه می خواهند مشارکت داشته باشند  با مراجعه به پایگاههای و حوزههای بسیج منطقه استحفاظی خود و یا بسیج سازندگی ناحیه هدایای خود را به زوج های جوان اهداء نمایند.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان