کد خبر: ۱۴۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
اختصاصی شیرازه:

مادر لارستانی در دومین زایمان خود پنج قلو به دنیا آورد

رئیس بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز از تولد نوزادان پنج قلو در این بیمارستان خبر داد.
به گزارش سرویس سلامت شیرازه، فاطمه سادات نجیب رئیس بیمارستان حضرت زینب(س) (زینبیه) شیراز امروز 20 شهریور از تولد نوزادان پنج قلو در این بیمارستان خبر داد و گفت: یک زن 28 ساله اهل روستای جویم شهرستان لارستان یکشنبه گذشته 14 شهریور با سن زایمان 31 هفته به این بیمارستان مراجعه کردند و پس از معاینات پزشکی به دلیل درد شدید مورد جراحی سزارین قرار گرفت.

وی با بیان اینکه منیژه عرب فیروزه مادر این پنج نوزاد در دومین زایمان خود هر پنج نوزاد را سالم به دنیا آورد،افزود:حال مادر و نوزادان پنج قلو در حال حاضر رضایت بخش است و نوزادان تحت مراقبت قرار دارند اما مادر امروز 20 شهریور از بیمارستان مرخص شد.

نجیب ادامه داد: نوزادان نیز پس از مراقبت و اطمینان از سلامت کامل انها توسط پزشک متخصص تا دو هفته دیگر از بیمارستان مرخص خواهند شد.

رئیس بیمارستان زینبیه اظهار کرد: فرزند اول این خاانواده یک دختر شش ساله است و در این زایمان نیز 4 پسر و یک دختر متولد شده اند.

نجیب با بیان اینکه بیمارستان حضرت زینب (س) با دارا بودن 44 تخت آی سی یو نوزادان جز بزرگ ترین مرکز آی سی یو نوزادان جنوب کشور است، گفت: پیشرفته ترین امکانات  و بهترین مراقب های نوزادان  در این مرکز ارائه می شود.

وی در پایان عنوان کرد: از آنجا که پدر این نوزادان کارگر فصلی است و از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیست از مردم خیر استان فارس تقاضا دارد در صورت تمایل کمک های مالی خود را به واحد مددکاری این بیمارستان تحویل دهند تا در اختیار خانواده این نوزادان قرار گیرد.
 
انتهای پیام/س
نظرات بینندگان