کد خبر: ۱۴۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
فرمانده سپاه گراش؛

با اجرای طرح شهید سلیمانی بخش بستری کووید ۱۹ بیمارستان گراش تعطیل شد

ستاری گفت: مجموعه سپاه و بسیجیان و گروه های جهادی شهرستان با فعالیت در زمینه کنترل و پیشگیری کروناویروس گام های موثری برداشته و امروز شاهد تعطیل شدن بخش بستری بیماران کووید ۱۹ در بیمارستان گراش هستیم.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، وحید ستاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش در گفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن تشریح طرح شهید سلیمانی بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری در حال حاضر بر مسأله مهم مبارزه با بیماری منحوس کرونا است و پس از ابلاغ این موضوع از طرف سازمان بسیج مستضعفین، بسیجیان سلحشور و سپاه شهرستان از همه ظرفیت های موجود خود جهت مقابله با این ویروس و فراهم کردن شرایط مناسب، استفاده نمودند و داوطلبان این عرصه در این میدان حاضر و به کمک کادر درمان شتافتند.

ستاری با بیان اینکه دستور ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در جهت مبارزه با موج پنجم این بیماری منحوس بعنوان فصل الخطاب برای بسیجیان قرار گرفت، اظهار داشت : مجموعه سپاه و بسیجیان و گروه های جهادی شهرستان با فعالیت در زمینه کنترل و پیشگیری کروناویروس گام های موثری برداشته و امروز شاهد تعطیل شدن بخش بستری بیماران کووید ۱۹ در بیمارستان گراش هستیم.

فرمانده سپاه گراش تصریح کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی در قالب تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی است و ما به مردم کمک ‌می‌کنیم بیماری خود را به دیگران منتقل نکنند بنابراین در این راستا و در گام پنجم با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در سراسر شهرستان گراش، در حال انجام است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون روند خوبی در شهرستان دارد، ادامه داد: امروز بعنوان یکی از اولین شهرستان ها در جنوب کشور که سن تزریق واکسن‌ به دهه هفتاد رسانیده است و قابل ذکر است پایگاه تجمعی واکسیناسیون با تجهیزات کامل و با برخورداری از کیفیت مناسب در یکی سالن های  مجموعه بسیج در حال خدمات‌رسانی می باشد و در حاشیه آن، بسیج جامعه پزشکی با برپایی ایستگاه های مشاوره پرداخته و تمام تلاش خود را در جهت آگاهی بخشی به عموم جامعه نموده است.

با اجرای طرح شهید سلیمانی بخش بستری کووید ۱۹ بیمارستان گراش تعطیل شد

ستاری محله محوری، بیماریابی و قطع زنجیره ویروس کرونا را از اولویت‌های این طرح دانست و گفت: در محلات، هر پایگاه مقاومت بسیج بعنوان مرکز ثقل طرح شهید سلیمانی می باشد که همه بسیجیان شهرستان به شکل جهادی در آنها فعالیت می‌کنند. و بدیهی است که سلامت هموطنان برای ما اولویت دارد.

دبیر طرح شهید سلیمانی، شناسایی و سازماندهی چندین نفر از بسیجیان داوطلب برای تزریقات واکسن و فعالیت در مراکز درمانی و بخش بستری کووید نوزده را از دیگر اقدامات بیان کرد و درباره جمع آوری کمک‌های مومنانه نیز گفت: این طرح در چندین مرحله اجرا و در مجموع از ابتدای شروع طرح تاکنون مبالغ قابل توجهی با استفاده از ظرفیت خیران، پایگاه‌های مقاومت و گروه های جهادی در قالب بسته های کمک های مومنانه جمع آوری شده است.

ستاری در پایان درخواست نمود که مردم انقلابی شهرستان همان‌طور که رزمندگان را در دوران دفاع مقدس همراهی کردند در این برهه از زمان هم با مسئولان و مدافعان سلامت همکاری کرده و در رعایت پروتکل های بهداشتی و قطع زنجیره انتقال نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان