کد خبر: ۱۴۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
برای دومین سال متوالی؛

کسب مقام اول کانون فارس در گروه آموزشی، پژوهشی جشنواره شهید رجایی

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، برای دومین سال متوالی عنوان برترین اداره کل فرهنگی و آموزشی استان در جشنواره «شهید رجایی» را به خود اختصاص داد.

به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، بیست‌ و‌ چهارمین جشنواره شهید رجایی استان فارس، با معرفی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به عنوان دستگاه برتر در شاخص‌های کلی ارزیابی عملکرد «شاخص‌های عمومی و اختصاصی»، سال ۱۳99 در گروه «آموزشی، پژوهشی و فرهنگی» از میان دستگاه اجرایی استان فارس، برگزار شد.

این جشنواره هر ساله از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس و با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تجلیل از دستگاه‌های برتر استان برگزار می‌شود که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس توانست در بیست‌و‌چهارمین دوره‌ی این جشنواره در بخش «شاخص‌های عمومی و اختصاصی» سال ۱۳99 در گروه «آموزشی، پژوهشی و فرهنگی» عنوان برتر را با کسب مقام اول در بین دستگاه‌های اجرایی استان کسب کند.

آیین پایانی جشنواره «شهید رجایی» استان فارس هر‌ساله هم‌زمان با هفته دولت برگزار می‌شود. در این جشنواره، کارکرد دستگاه‌های اجرایی برپایه سنجه‌های کارکردی دستگاه‌ها، ارزیابی می‌شوند، در این دوره جشنواره، همه دستگاه‌های استانی و شهرستانی بر پایه کارکردهای خود، در پنج گروه دسته‌بندی و ارزیابی شده‌اند.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان