کد خبر: ۱۴۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
با پیشنهاد استان فارس صورت گرفت:

لغو محدودیت تردد شبانه خودروها

جانشین استاندار فارس در ستاد کرونا گفت: در پی پیشنهاد استان فارس، محدودیت تردد شبانه خودروها لغو شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، عبدالرضا قاسمپور جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از لغو محدودیت تردد شبانه خودروها خبر داد و گفت: محدودیت تردد شبانه خودروها، در پی پیشنهاد استان فارس به ستاد ملی مدیریت بحران کرونا لغو شد.


وی با بیان این که شبانه روزی شدن واکسیناسیون علت اصلی این درخواست بود افزود: برای تسریع روند واکسیناسیون و کاهش ازدحام در مراکز واکسیناسیون و همچنین آسایش مردم، از امروز محدودیت تردد شبانه وجود ندارد.


قاسم پور ادامه داد: در حال حاضر در حسینینه عاشقان ثارالله واکسیناسیون ۲۴ ساعته انجام می‌شود و به زودی با تامین نیرو، به مراکز شبانه روزی واکسیناسیون افزوده می‌شود.


جانشین استاندار در ستاد مدیریت بیماری کرونا با بیان این که تا کنون دو میلیون و ۱۸۴ هزار ۲۷۱ دز واکسن در استان فارس تزریق شده است افزود: از این تعداد ۶۹۱ هزار و ۸۵۷ نفر دو دز و بقیه یک دز واکسن تزریق کرده اند.


قاسم پور برداشته شدن شرایط سنی تزریق واکسن را شایعه دانست و گفت: در حال حاضر افراد با بیش از ۴۳ سال سن و گروه‌های خاص همچون اصناف، کارمندان، عوامل گردشگری، دانشجو‌ها و ماردان باردار مجاز به دریافت واکسن کرونا هستند.


وی با تاکید بر این که محدودیت تردد شهر به شهر همچنان پا برجاست افزود: شهروندان اجازه سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی را ندارند و در صورت سفر به شهر قرمز یک میلیون و سفر به شهر نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.


جانشین استاندار در ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت: دیروز هزار و ۳۲۷ خودرو به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های کرونایی در فارس جریمه شدند و بر اساس آمار به طور میانگین روزانه بیش هزار خودرو در استان جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان