کد خبر: ۱۴۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

کشف قریب به 100 کیلو تریاک از قاچاقچیان موادر مخدر در فارس

قریب به 100 کیلو مواد مخدر توسط فرمانده انتظامی 4 شهرستان فارس کشف و توقیف شد
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، قریب به 100 کیلو مواد مخدر توسط فرمانده انتظامی 4 شهرستان فارس  کشف و توقیف شد.

پرايد حامل ترياك در زرين‌دشت توقيف شد


حمیدرضا صالحی‌فرد فرمانده انتظامي زرين‌دشت از كشف 15 كيلو و 400 گرم ترياك و دستگيري راننده خبر داد و گفت: ماموران انتظامی زرين‌دشت در راستای تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور جهرم- شيراز به یک سواري پرايد مشكوك و با اقدامات فني و تخصصي آن را توقيف كردند.

وی با بيان اينكه در بازرسي از آن خودرو 15 كيلو و 400 گرم ترياك کشف شد، تصريح كرد: در اين خصوص يك نفر دستگير و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بيش از 50 کیلو تریاک درلارستان

داود امجدي فرمانده انتظامی لارستان نیز از کشف 50 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسي از یک دستگاه کامیون خبر داد وافزود:ماموران انتظامی لارستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور بندرعباس-شيراز به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف كردند.  

 
وی افزود: ماموران انتظامي در بازرسی از آن خودرو 50 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر جای خواب کابین راننده جاسازی شده بود کشف كردند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: پلیس اين شهرستان با تمام توان در حفظ امنیت مردم تلاش می‌کند و از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت برخورد با افراد مشکوک مراتب را به سامانه 110 اعلام كنند.

كشف 14 کیلو تریاک در شیراز

در ادامه فرج شجاعی فرمانده انتظامي شیراز هم از كشف 14 کیلو تریاک و دستگيري 2 متهم در يكي از محله‌هاي اين شهرستان خبر داد و اظهار کرد: مأموران کلانتری 20 گل سرخ شهرستان شيراز با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند افرادی در منزل خود اقدام به خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده می‌کنند كه موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و همکاری با پلیس فرودگاه شیراز به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن منزل، 14 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان شیراز با بيان اينكه در اين خصوص 2 متهم دستگير و تحويل مرجع قضائي شدند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعاليت سوداگران مرگ، گزارش آن را به پليس 110 اعلام كنند.

توقیف پراید حامل تریاک در فسا

محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی فسا نیز از کشف 13 کیلو تریاک در بازرسی از سواری پراید در این شهرستان خبر دادوگفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فسا حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک خودرو پراید مشکوک و با علائم هشدار دهنده آن را توقيف کردند.

وی افزود: افسران پلیس در بازرسی از اين خودرو، 13 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دو نفر را در این رابطه نيز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فسا خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده که یکی از آنان محکوم متواری مواد مخدر بود با پرونده متشکله روانه دادسرا شدند.

 انتهای پیام/س
برچسب ها: کشف تریاک ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان