کد خبر: ۱۴۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

۵۰ درصد واکسیناسیون کشور بر عهده بسیج است/ همه توان خود را برای مقابله با کرونا به میدان آورده‌ایم

رئیس سازمان بسیج گفت: بر اساس سخنان رهبر انقلاب، بسیج و سپاه همه توانایی‌های خود را برای حل مسئله اصلی کشور یعنی بیماری کرونا به میدان آورده‌اند.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، رزمایش بزرگ طرح شهید سلیمانی در قرارگاه فتح سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ عصر امروز در میدان آزادی تهران برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج در حاشیه این مراسم با اشاره به توافق سازمان بسیج و وزارت بهداشت، گفت: بر اساس این توافق مراکز واکسیناسیون و ساعات کاری این مراکز با تلاش بسیج و وزارت بهداشت برای دو برابر شدن ظرفیت واکسیناسیون، افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه 50درصد واکسیناسیون کشور بر عهده بسیج است، افزود: نیروهای بسیج در سراسر کشور و در شهر تهران در مقابله با ویروس کرونا در کشور حاضرند و نقش آفرینی‌های ویژه‌ای دارند.

سردار سلیمانی یکی از جلوه‌های این نقش آفرینی را اعلام آمادگی برای حضور در میدان در قالب رزمایش‌های شهید سلیمانی دانست و ادامه داد: حضور نیروهای بسیج و سپاه در این عرصه همه‌جانبه خواهد بود، چه پشتیبانی و مدد رسانی به کادر درمان و چه کمک به واکسیناسیون مردم و حمایت از بیماران را پوشش خواهد داد.

رئیس سازمان بسیج تأکید کرد: بر اساس سخنان رهبر انقلاب، بسیج و سپاه همه توانایی‌های خود را برای حل مسئله اصلی کشور یعنی بیماری کرونا به میدان آورده‌اند.

انتهای پیام/u

منبع: فارس
برچسب ها: واکسن ، بسیج ، کرونا
نظرات بینندگان