کد خبر: ۱۴۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس:

کمک ۱۴۱ میلیارد تومانی خیران استان فارسی در رزمایش های احسان و همدلی

بذرافشان گفت: خیران استان علاوه بر کمک ها و مساعدت های مداوم و همیشگی خود، ۱۴۱ میلیارد تومان در حوزه رزمایش های احسان و همدلی به کمیته امداد فارس در سال جاری کمک کردند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس عصرگاه امروز در مراسم توزیع یک هزار دستگاه سرمایشی ویژه مددجویان کمیته امداد فارس  و رزمایش «نسیم مهرورزی» گفت: اگر همت و مساعدت خیران نبود، در یک ماه گذشت، سه رزمایش همدلی و احسان برگزار نمی شد بنابراین این فعالیت ها نشان از پویایی و زنده بودن استان فارس زنده دارد.

وی با اشاره به اینکه فارس مهد خیزش و رویش مردم آسمانی است که دل در گرو خدمت به ایتام و نیازمندان دارند، افزود: در این 6 ماهه گذشته چند رزمایش برگزار کردیم ،آغاز 150 بسته معیشتی، در گام های بعدی 2 هزار و 691 جهیزیه، 50 هزار بسته معیشتی، 2 هزار و 500 لوازم سرمایشی و امروز هم یک هزار لوازم سرمایشی توزیع شده است.


مدیر کل کمیته امداد فارس با اشاره به اینکه نگاه ما به امدادرسانی بسیار متفاوت تر از قبل است، افزود: رتبه های 2 رقمی در میان کنکوری ها از میان دانش آموزان محروم، مایه افتخار است و این مایه شادی امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

انتهای پیام/ح 
نظرات بینندگان