کد خبر: ۱۴۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰

87 حلقه چاه غیرمجاز درآباده پر و مسلوب المنفعه شدند

نخستین مرحله از عملیات مقابله با جرائم حوزه منابع آب شهرستان آباده با انسداد 87 حلقه چاه غیرمجاز انجام گردید.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، محمودی رئیس اداره منابع آب آباده گفت: این عملیات با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری بسیار نزدیک نیروی انتظامی انجام و طی آن چاههای غیرمجاز حفر شده در حریم و بستر رودخانه ها ،مسیل ها و منابع آب شرب پر و مسلوب المنفعه شدند.

رئیس اداره منابع آب آباده گفت: با احتساب چاههای پرشده در طی این عملیات ، تاکنون از ابتدای سال جاری بیش از یکصد حلقه چاه غیرمجاز را داشته ایم.

محمودی افزود: همکاری بسیار نزدیک فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، فرمانداری، دستگاه  قضایی ما را درمرحله نخست عملیات انسداد چاههای غیرمجاز شهرستان یاری نموده است که امیدواریم این همکاری تا پایان انسداد کامل چاههای غیرمجاز شهرستان تداوم یابد.

رئیس اداره منابع آب آباده اظهار نمود: با توجه به اینکه تعداد چاههای غیرمجاز شهرستان زیاد است، به جهت حفظ منابع آبهای زیرزمینی شهرستان دومین مرحله انسداد چاههای غیرمجاز آباده را در آبان ماه در دستور کار داریم که در این مرحله برای انسداد 200 حلقه چاه غیرمجاز دیگر برنامه ریزی داریم.

رئیس اداره منابع آب آباده بیان کرد:پر و مسلوب المنفعه کردن چاههای غیرمجاز برای حفاظت از سفره های زیرزمینی در جلوگیری از بحران آب لازم می باشد.

محمودی در پایان آمار چاههای غیرمجاز آباده را 382 حلقه عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان