کد خبر: ۱۴۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰

دستگيری عامل تیراندازی در مراسم عروسی

فرمانده انتظامي شهرستان سرچهان از دستگيري عامل تیراندازی در مراسم عروسی خبر داد.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، محسن لشکری فرمانده انتظامي شهرستان سرچهان از دستگيري عامل تیراندازی در مراسم عروسی خبر داد و گفت: در ارديبهشت‌ ماه سال جاري یکی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضائي به پليس مراجعه و اظهار داشت پسر 11 ساله خود در حالي كه در مراسم عروسي در اطراف روستاي توجردي بوده توسط شخصي ناشناس بر اثر تيراندازي از ناحیه پا دچار جراحت شده است كه بررسي موضوع در خصوص شناسايي ضارب در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي تحقيقات خود را از همان لحظات اوليه آغاز كردند و مطلع شدند كه متهم پس از ارتكاب جرم از شهرستان سرچهان متواري شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان سرچهان با بيان اينكه ماموران با اقدامات فني متوجه شدند كه متهم پس از چند ماه فرار به محل سكونت خود بازگشته است، عنوان داشت: كاركنان انتظامي سريعا با هماهنگي مقام قضائي به محل مخفيگاه وي اعزام و موفق شدند فرد ضارب را دستگير كنند.

لشكري با اشاره به اينكه متهم در بازجويي اوليه به جرم خود اقرار كرد، گفت: در بازرسي از منزل وي يك قبضه سلاح شكاري استقاده شده در صحنه وقوع جرم كشف شد.

این مقام انتظامی با بيان اينكه متهم تحويل مراجع قضائي شد، افزود: جامعه به هيچ وجه جولانگاه اراذل و اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس با اين گونه افراد برخورد قاطع و قانوني خواهد کرد.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان