کد خبر: ۱۴۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
فرمانده سپاه مٌهر خبرداد:

برگزاری ۲۴۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس شهرستان مُهر

گله داریان گفت: ۲۴۰ برنامه عمومی و شاخص با همکاری همه ادارات و نهادهای شهرستان مهر با رعایت کلیه پروتکهای بهداشتی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌گردد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، گله داریان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مهر در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و حجت الاسلام محمدی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه با اشاره به برنامه های این نهاد در هفته دفاع مقدس، گفت: وظیفه ما است که فرهنگ بی نظیر و بی بدیل دفاع مقدس را به نسلهای آینده انتقال داده چراکه این فرهنگ که برگرفته از فرهنگ حسینی است و جامعه اسلامی به آن مزین است را همچون رزمندگان و ایثارگران حفظ و نگهداری نماییم.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس "ما مقتدریم" است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدر و منظم در منطقه و حتی خارج از منطقه ایفای نقش می کند؛ ۲۴۰ برنامه عمومی و شاخص با همکاری همه ادارات و نهادهای شهرستان مهر با رعایت کلیه پروتکهای بهداشتی در هفته دفاع مقدس برگزار میگردد.

گله داریان به اختصار به برخی از این برنامه ها اشاره کرد و پس از دعوت همه بسیجیان جهت شرکت و همکاری در این برنامه ها، اظهار داشت: بدون حضور بسیجیان و مردم شهرستان امکان برگزاری هیچ مراسمی وجود نداشته بنابراین باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود تا برنامه ها به بهترین شکل اجرا گردد.

برگزاری ۲۴۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس شهرستان مُهر

آزین بندی شهرستان و ادارات، برنامه آغازین هفته دفاع مقدس با حضور خانواده  های معظم شهدا و تعداد محدودی از بسیجیان و اعضای شورای تامین شهرستان در گلزار شهدای شهر مهر، رژه موتوری حرم تا حرم از قبور مطهر شهدای خوشنام تا گلزار شهدای شهر مهر و همزمان در همه بخشهای شهرستان، دیدار با 50 خانواده شهید در کمتر از سه ساعت با همکاری بنیاد شهید شهرستان و شوراهای اسلامی سراسر شهرستان در چند اکیب مجزا، غارروبی قبور مطهر شهدای سراسر شهرستان، برگزاری یادواره های شهدا، تجلیل از 1000 رزمنده و ایثارگر شهرستان، خدمت رسانی و محرومیت زدایی با همکاری گروهای جهادی، نذر خون با همکاری هلال احمر لارستان و اهدای کمکهای مومنانه از جمله برنامه هایی بود که فرمانده سپاه مهر به آنها اشاره نمود.

در ادامه حجت الاسلام محمدی ضمن خیر مقدم و تشکر از خبرنگاران، بیان نمود که شما چشم بینای مردم و مسئولین هستید و از خبرنگاران جهت پوشش خبری همه برنامه های سپاه و بسیج بویژه هفته دفاع مقدس دعوت نمودند.

انتهای پیام/ح

 
نظرات بینندگان