کد خبر: ۱۵۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
به مناسبت هفته دفاع مقدس

اجرای ۲۰۰ برنامه با موضوعات مختلف در هفته دفاع مقدس

سرگرد محمدی با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان سپیدان از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه با موضوعات مختلف در هفته گرامیداشت دفاع مقدس خبر داد
به گزارش شیرازه؛ سرگرد مسلم محمدی در نشست خبری با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس این ناحیه، اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ برنامه با موضوعات مختلف و در فضای مجازی و در فضای حقیقی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان: ابتدا باید عرض کرد دفاع مقدس امتداد کربلا و عاشورای حسینی است. اگر کربلا باعث تداوم اسلام شد،دفاع مقدس هم باعث تداوم انقلاب اسلامی شد.

 سرگرد محمدی با اشاره به برکات ۸ سال دفاع مقدس گفت: به تعبیر امام خامنه ای دفاع مقدس یک گنجینه عظیمی است برای ملت ها. الحمدلله به برکت هشت سال دفاع مقدس پیشرفتهایی در زمینه های ،علمی ،صنعت، تکنولوژی،هوا و فضا،اقتصادی،فرهنگی ،اجتماعی و... داشتیم .اینها همه به برکت شهدا و رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بدست آمد.

این مقام مسئول گفت دفاع مقدس  نماد بیداری کشورهای اسلامی شد و افزود: اگر تاکید بر هفته دفاع مقدس  داریم ،دلیل دارد چرا که ما در طول این هشت سال نزدیک به 200 هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم و حتی یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم. 

ایشان به عناوین برنامه ها اشاره کرد که به شرح ذیل است
_تداوم رزمایش شهید سلیمانی با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان به منظور مهار ویروس منحوس کرونا 
_برگزاری گردهمایی صبحگاه مشترک بهمراه تجلیل از مدافعین سلامت،جانبازان و ایثارگران 
_برگزاری 4 یادوراه شهدا با هدف بزرگداشت یاد وخاطره شهدا
_برگزاری مراسم خاکریز خاطره
_رژه اقتدار ،رژه خودرویی و موتوری 
_پیاده روی نمادین اربعین در شهرستان با حضور مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی
_رزمایش کمک های مومنانه
-‌رزمایش موکب های اربعین 
_اجرای اردوهای جهادی
_افتتاح پروژه های جهادی و برنامه های مختلف دیگر باشعار ما مقتدریم

محمدی، هدف از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان سپیدان را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای عزیز دفاع مقدس و همچنین انتقال تجربه دفاع مقدس برای نسل امروز دانست و گفت: شعار " *ما مقتدریم* را نسل نوجوان و جوان ما باید از تجربیات دفاع مقدس بیاموزند تا در گام دوم انقلاب برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار پیش قدم و ثابت قدم و استوار باشند.


نظرات بینندگان