کد خبر: ۱۵۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

دهستان سیاخ دارنگون تبدیل به بخش شد

تبدیل دهستان سیاخ دارنگون به بخش از وعده های انتخاباتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مردم در ایام تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم بود که امروز محقق شد.
 ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح بخشداری سیاخ دارنگون و معرفی سرپرست بخشداری این منطقه با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: پیگیری تمام مسئولان فارس موجب تحقق خواسته به حق مردم سیاخ دارنگون شد تا اکنون به بخش تبدیل شود و می‌طلبد که برای رسیدگی به مشکلات مردم پیگیری‌های مستمری صورت بگیرد.

وی در این خصوص افزود: شهرستان شیراز حجم جمعیت بالایی دارد و مسئله آب، اشتغال، موضوعات تربیتی و ... در تمامی مناطق و بخش‌های شهرستان باید با برنامه ریزی خوب دنبال شود.

عزیزی در ادامه بیان کرد: برای موضوعات جاده سیاخ دارنگون، دسترسی به برق، آب شرب و ... وقت گذاشته شده و امروز شاهد پیشرفت این موارد در سیاخ دارنگون هستیم و پیگیری این برنامه‌ها حجم سنگینی از کار و اختصاص اعتبار را می‌طلبد و این جاده حدود ۸۰ کیلومتر مسیر است.

عزیزی همچنین تاکید کرد: از این جاده در آزادراه شیراز به اصفهان به عنوان کمربندی استفاده می‌شود و بخشداری امروز در سیاخ دارنگون افتتاح و راه اندازی شد و می‌طلبد که برای رسیدگی به مشکلات مردم پیگیری‌های مستمری صورت بگیرد.

آیین گشایش بخشداری سیاخ دارنگون با حضور ابراهیم عزیزی، قادری و نجابت نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس، فرماندار شیراز، معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس در این بخش برگزار شد.

انتهای پیام/ ع

نظرات بینندگان