کد خبر: ۱۵۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
رئیس پلیس آگاهی استان فارس خبر داد:

پیگیری کشف سرقت خودرو از طریق اپلیکیشن پلیس من

حبیبی با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن پلیس من در بستر فضای مجازی، گفت: مالباختگان از مراجعه به یگان های انتظامی و مراکز پلیس آگاهی خودداری و از طریق این اپلیکیشن پیگیر کشف سرقت خودرو خود شوند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن پلیس من در بستر فضای مجازی، گفت: نیروی انتظامی در راستای نهضت هوشمند سازی و تسریع در ارائه خدمات به مردم اقدام به راه اندازی اپلیکیشنی تحت عنوان پلیس من در فضای مجازی کرده که شهروندان با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه خود می توانند از خدمات آن در حوزه های مختلف ناجا بهره مند شوند.


وی افزود: یکی از خدماتی که در این اپلیکیشن به شهروندان ارائه می شود مربوط به حوزه آگاهی است و شهروندان می توانند در صورت سرقت خودروی خود با وارد شدن در گزینه ثبت سرقت خودرو اطلاعات مورد نیاز را ثبت کرده و سپس با رفتن به گزینه استعلام خودرو مکشوفه، پیگیر کشف سرقت خودرو خود شوند.


رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه این نرم افزار به منظور سهولت در خدمت رسانی و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان طراحی شده است، اظهار داشت: اپلیکیشن پلیس من از طریق سایت epolice.ir  قابل دانلود می باشد و ابزار بسیار خوبی برای شهروندان است تا در اوضاع کرونایی کشور، کارهای خود را در منزل و از طریق گوشی تلفن همراه انجام دهند.


 حبیبی گفت: علاوه بر ثبت سرقت خودرو و استعلام خودروی مکشوفه ، خدمات دیگری نظیر پیگیری وضعیت کارت و سند خودرو، استعلام خلافی خودرو،نمره منفی و پلاک فعال، مشاهده خلافی خودرو، وضعیت خروج از کشور افراد دارای گذرنامه، پرداخت عوارض خروج از کشور، ثبت درخواست صدور و تعویض اینترنتی گذرنامه و استعلام گذرنامه نیز در اپلیکیشن پلیس من ارائه می شود.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان