کد خبر: ۱۵۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

شناسایی و دستگیری ادمین پیج اینستاگرامی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از شناسایی و دستگیری ادمین پیج اینستاگرامی تحت عنوان کراش یاب مرودشت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، فرشید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از شناسایی و دستگیری ادمین پیج اینستاگرامی تحت عنوان کراش یاب مرودشت در این شهرستان خبر داد. وگفت: این روزها موضوعی تحت عنوان کراش زدن یا کراش داشتن در فضای مجازی در بین کاربران رایج شده که به معنای عشق پنهانی و یکطرفه است و در آن افراد با یک سری روابط پنهان و آشکار با یکدیگر وارد ارتباطات مجازی می شوند.

وی افزود: به دنبال رصد و گشت زنی‌های مستمر فضای‌ مجازی توسط کارشناسان این پلیس در راستای مقابله با انحرافات اخلاقی که یکی از عوامل ایجاد مشکلات روحی وروانی برای جوانان می باشد، عامل انتشار در شبکه‌های اجتماعی، صفحه ای با بیش از 3 هزار دنبال کننده در اینستاگرام مشاهده و موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

بنابه گفته فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت، ادمين صفحه مذکور که پسر جوان 20 ساله می باشد شناسايي و با دستور مقام قضایي احضار و ضمن اقرار به جرم ارتکابی اعلام کرد افراد زيادي را از طريق صفحه خود در فضاي مجازي اغفال کرده است که با دستور مقام قضایی صفحه مذکور مسدود و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

 زينلي هشدار داد: شناسايي و رصد تحرکات مجرمانه اين افراد در فضاي مجازي در دستور کار پليس فتا قرار دارد و جوانان نيز بايد هوشيار باشند از طريق اين صفحات اطلاعات شخصي خود را افشا نکنند.


انتهای پیام/س
نظرات بینندگان