کد خبر: ۱۵۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
فرمانده سپاه اقلید خبر داد:

اجرای بیش از 150 عنوان ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در اقلید

فرمانده سپاه اقلید از اجرای بیش از 150 عنوان ویژه برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس امسال در سطح این شهرستان خبر داد.
اجرای بیش از 150 عنوان ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در اقلیدبه گزارش خبرنگار شیرازه از اقلید، سرهنگ دوم پاسدار علیرضا خدایاری در نشست خبری که ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه در سالن غدیر سپاه این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع وطن به ویژه شهدای شهرستان اقلید، فرارسیدن ایام چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس را ارج نهاد.

وی ایام حزن و اندوه و اربعین حسینی را تسلیت گفت و اظهار داشت: تلاقی این ایام با هفته دفاع مقدس گواهی شعار «هیهات من الذله» امام حسین (ع) و نشان‌دهنده این است که هیچ مسیری روشن تر از راه امام حسین(ع) و مکتب عاشورا نیست.

خدایاری تصریح کرد: شهدا، رزمندگان و ایثارگران ما در هشت سال دفاع مقدس اثبات کردند که ادامه دهنده مکتب عاشورای امام حسین (ع) هستند.

فرمانده سپاه اقلید از اجرای بیش از 150 عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس امسال در سطح این شهرستان خبر داد و بیان داشت: برنامه های امسال هفته دفاع مقدس با محوریت شعار « ما مقتدریم » و با همکاری و همراهی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، رده های اقشاری بسیج و تمام ادارات و نهادها و ارگان ها اجرا می شود.

وی به برگزاری آیین تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس شهرستان اقلید همزمان با سراسر کشور با سخنرانی رئیس جمهور اشاره و عنوان کرد: این برنامه امروز با حضور مسؤولان شهرستانی در سالن شهدای پاسدار سپاه برگزار شد.

برگزاری یادواره های شهدای آبروی محله در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان، برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع دستاوردهای دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف دفاع مقدس، اجرای طرح ایران همدل و تهیه و توزیع کمک های مؤمنانه (لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند و...)، تجلیل و تکذیم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان، گلباران قبور شهدا، برگزاری رژه خودروهای نظامی و انتظامی در سطح شهرستان، برپایی موکب های و برنامه جاماندگان اربعین حسینی، اجرای اردوهای جهادی، اعزام تیم های پزشکی و ویزیت رایگاه در سطح روستاهای محروم شهرستان و... ازجمله ویژه برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس امسال در شهرستان اقلید است که فرمانده سپاه این شهرستان به آن ها اشاره کرد.

انتهای پیام/

 
نویسنده :
مرضیه یحیی پور
نظرات بینندگان