کد خبر: ۱۵۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله (ع):

کلمه "ما می توانیم" توسط رزمندگان در دفاع مقدس اثبات شد

حجت الاسلام مصطفوی گفت: دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ما محسوب می شود که رژیم بعث عراق جنگ تمام عیاری را بر ما تحمیل کرد که مردم غیور و مومن کشور ما در صنف ها متعدد از استقلال سرزمین و هویت دینی و ملی ما دفاع کردند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم مصطفوی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج ثارالله (ع) شیراز امروز در جمع اصحاب رسانه با ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: این هفته، یادآور خاطرات رشادت های رزمندگان دوران مقدس است. 

وی افزود: دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ما محسوب می شود که رژیم بعث عراق جنگ تمام عیاری را بر ما تحمیل کرد که مردم غیور و مومن کشور ما در صنف ها متعدد از استقلال سرزمین و هویت دینی و ملی ما دفاع کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) حضور همه اقشار ایران در جنگ تحمیلی را مورد توجه قرار داد و گفت: در ۸ سال دفاع مقدس علاوه بر مردان، خواهرانی بودند که در پشت جنگ از سرزمین خود دفاع کردند و نقش ایفا نمودند.

حجت الاسلام مصطفوی رمز پیروزی ما در جنگ تحمیلی را روحیه ایثار و شهادت رزمندگان دانست و اظهار کرد: در زمان کنونی درسی که از دفاع مقدس  می توان گرفت روحیه ایثار، انقلابی بودن، تلاش است که نیاز داریم که همه مسئولین ما برای تحقق مطالبات به حق مردم شریف ایران تلاش کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ما باید در زمان حال اگر مسئولیتی داریم، بر منافع شخصی و خانوادگی مقدم بداریم و از فرصت خدمتگزاری حداکثر استفاده را ببرند، بیان کرد: اگر ما عزتی و قدرتی در سطح منطقه و جهان داریم به اعتبار دفاع مقدس بوده که باعث آن از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است. 

بنابه گفته نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع)، فواید و نتایج دفاع مقدس را امام خمینی(ره) در صحیفه سیاسی خود مطرح می کنند و یکی از آن ها این است که در دفاع مقدس دفع تجاوز کرده و اثبات صلابت اسلام کردیم.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس نزول برکات حاصل شد، خاطرنشان کرد: انقلاب ما به جهانیان صادر شد و ما در ۸ سال دفاع مقدس پرده از چهره تذویر کنار زدیم. 

حجت الاسلام مصطفوی در پایان سخنان خود تاکید کرد که کلمه «ما می توانیم» در دفاع مقدس توسط ملت ایران اثبات شد که در ادامه مردم ما توانستند با این پشتوانه کار های بزرگی را رقم بزنند.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان