کد خبر: ۱۵۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
رییس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای شهر شیراز:

پلاک پیشینه مفاخر درکنار تابلو اسامی نصب می‌شود

خواست خدایی نصب پلاک پیشینه مفاخر در راستای غنی‌سازی هویت ادبی، فرهنگی شیراز را، یکی از برنامه های اجرایی این کمیسیون عنوان کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، افسانه خواست خدایی  رییس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز  از نصب پلاک پیشینه مفاخر درکنار تابلو اسامی خبر داد وگفت:تلاش است تا با اجرایی‌کردن برنامه های مصوب کمیسیون، در راستای گرامیداشت مقام شامخ شهدا، ترویج فضایل مذهبی، فرهنگی، اخلاقی، معرفی شهر شيراز به عنوان سومين حرم اهل بيت عليهم السلام و تقویت جایگاه زیارتی و گردشگری شهر شیراز قدم برداریم.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز از اولویت نامگذاری پروژهای شاخص شهر به نام شهدای شاخص، سرداران شهید و یا خانواده های دارای بیش از یک شهید یاد کرد و افزود: پلاک معرفی و خلاصه‌ای از وصیت نامه شهدا نیز در محل نصب خواهد شد.

خواست‌خدایی از بروزرسانی نقشه شهر به منظور ثبت وضعیت دقیق نامگذاری معابر و اماکن عمومی توسط مجموعه شهرداری خبر داد و خاطر‌نشان کرد: تثبیت اسامی قدیمی و بومی همسو با ارزش های مذهبی، اجتماعی و نامگذاری جدید معابر و اماکن متناسب با هویت مذهبی، تاریخی و اجتماعی محل، از اقدامات مهم این کمیسیون است.

رییس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز ابراز امیدواری کرد: با نامگذاری معابر و اماکن متناسب با جایگاه مفاخر بومی شهر شیراز، فرهنگ و تاریخ این شهر به نحو مطلوب معرفی شود.
 
انتهای پیام/س
نظرات بینندگان