کد خبر: ۱۵۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
آغاز ماه مدرسه زیرسایه کرونا:

امسال طعم شیرین جشن کلاس اولی ها با بیم و نگرانی والدین همراه شد

امروز در حالی سال تحصیلی جدید آغاز و جشن کلاس اولی ها برگزار شد که شنیده ها حاکی از آنلاین بودن مدارس تا آبان ماه است و به گفته مدیر کل آموزش و پرورش فارس اگر روند شیوع کرونا نزولی شود احتمال برگزاری کلاسها در مناطق شهری کوچک و روستاها وجود دارد و در کلانشهر شیراز نیز طبق دستور ستاد استانی کرونا، تصمیم گیری خواهد شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، امسال نیز همانند سال گذشته، جشن کلاس اولی ها در حالی برگزار شد که هنوز سراسر کشور در سایه تهدید های کرونایی، مهر را با اما و اگر های حضوری یا غیر حضوری بودن مدارس آغاز کردند.

امسال طعم شیرین جشن کلاس اولی ها با بیم و نگرانی والدین همراه شد

 دانش آموزانی که با پوشیدن رو پوشهای مدرسه با اشتیاق به سمت مدارس حرکت کردند تا در کنار خانواده ای جدید به نام مدرسه وارد مقطع جدیدی از زندگی شوند. اما انگار دو سالی است که کرونا نمی خواهد اجازه دهد تا کلاس اولی ها طعم شیرین این جشن را به درستی بچشند.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو


 طعم شیرینی که پس از سالها هنوز در کام تک تک افراد باقی مانده است حالا باید با طعم تلخ کرونا و لحظه های بیم و نگرانی والدین همراه باشد.

بیشتر بخوانید:


 امروز 31 شهریور ماه 1400 در حالی سال تحصیلی جدید آغاز و جشن کلاس اولی ها برگزار شد که شنیده ها حاکی از آنلاین بودن مدارس تا آبان ماه است و به گفته مدیر کل آموزش و پرورش فارس اگر روند شیوع کرونا  نزولی شود احتمال برگزاری کلاسها در مناطق شهری کوچک و روستاها وجود دارد و در کلانشهر شیراز نیز طبق دستور ستاد استانی کرونا، تصمیم گیری خواهد شد.

مدرسه شهدای صاایران شیراز نیز امروزمیزبان کلاس اولیهایی بود که  تازه پا به دنیای جدید جامعه گذاشته اند.

امسال طعم شیرین جشن کلاس اولی ها با بیم و نگرانی والدین همراه شد

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان