کد خبر: ۱۵۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
امام جمعه اقلید عنوان داشت:

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نهادینه کردن ارزش ها

امام جمعه اقلید با تأکید بر لزوم تلاش هرچه بیشتر برای حفظ و صیانت از ارزش ها، هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای نهادینه کردن ارزش ها به ویژه برای نسل نو و جوان دانست.
هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نهادینه کردن ارزش هابه گزارش خبرنگار شیرازه از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در جلسه ای که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان شهرستانی و به مناسبت هفته دفاع مقدس در دفتر وی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

وی با تأکید بر لزوم تلاش هرچه بیشتر برای حفظ و صیانت از ارزش ها، هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای نهادینه کردن ارزش ها به ویژه برای نسل نو و جوان دانست.

طالبی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که وحدت و انسجام مردم را رمز پیروزی انقلاب خواندند، تصریح کرد: اولیای امر باید به این نکته توجه لازم را داشته باشند تا نظام دچار آسیب و صدمه نشود.

امام جمعه اقلید بر اهمیت حفظ نظام تأکید کرد و گفت: برای نظام هزینه زیادی شد تا بدست آید پس باید در پاسداری از آن کوشا باشیم.

وی بیان داشت: به همین نسبت که برای تحقق این امر تکلیف داریم، دشمنان نیز به دنبال ضربه زدن به نظام هستند.

امام جمعه اقلید بر لزوم تلاش مسولان برای رفع مشکلات مردم تأکید داشت.

در ادامه فرمانده سپاه اقلید چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و اظهار داشت: این دیدار با هدف تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) و شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و ادامه راه و مسیر شهدا است.

سرهنگ پاسدار علیرضا خدایاری هفته دفاع مقدس را الهام گرفته از مکتب عاشورا خواند و گفت: همانگونه که عاشورا موجب حفظ و صیانت از اسلام شد، دفاع مقدس نیز موجب حفظ نظام مقدس اسلامی شد.

به گزارش شیرازه، در پایان این جلسه 150 بسته لوازم التحریر که به همت حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق و بسیج اصناف شهرستان اقلید تهیه شده بود، توزیع گشت.

برگزاری رژه خودرویی در سطح شهرستان اقلید از دیگر ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان بود که در نخستین روز این ایام اجرا شد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان