کد خبر: ۱۵۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
امام جمعه شهرستان مرودشت:

هرکدام از مسئولان باید میزکار خود را نقطه ثقل حمله دشمنان قلمداد کنند/ برای موفقیت در اداره کشور کافی است اندکی به گنجینه دفاع مقدس نگاه کنیم

حجت الاسلام آقایی با بیان اینکه امروز به الگوها و رفتارهای دوران دفاع مقدس نیاز داریم، گفت: برای موفقیت در اداره کشور کافی است اندکی به گنجینه دفاع مقدس نگاه کنیم و آن را در امورات سر لوحه قرار داریم.
به گزارش سرویس سیاسی شهرستانهای شیرازه، حجت الاسلام مهدی آقائی درنخستین روز از هفته دفاع مقدس در دیداربا فرمانده  سپاه ناحیه مرودشت واعضای شورای تامین واداری وجمعی از پیشکسوتان،  ضمن گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس گفت: برای موفقیت در اداره کشور کافی است اندکی به گنجینه دفاع مقدس نگاه کنیم و آن را در امورات سر لوحه قرار دهیم.


وی هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای مرور هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: امروز نیاز به الگو، شعارها و رفتارهای دوران دفاع مقدس داریم ، چرا که امروز هم همان راه است.


آقایی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس سرچشمه‌ای از برکات برای انقلاب ما بود، تصریح کرد: امام راحل از همان ابتدادر پیام منشورروحانیت عنوان کرد که بر اساس تکلیف وشرایط واردجنگ حق علیه باطل شدیم نه هدف و لذا بحث تکلیف مداری در اولویت برنامه ها قرار داشت.


خطیب جمعه مرودشت با تأکید بر حفظ و پاسداری ارزش‌های دفاع مقدس و عمل به الگوها، بیان کرد: دشمن در تلاش است با راه اندازی جنگ های نیابتی وتبلیغاتی وشبیخون فرهنگی  ارزش‌ها و دستاوردهای نظام را تحریف کنند که باید مراقب بوده وپیشکسوتان ورزمندگان وایثارگران و نویسندگان ،فیلم سازان،... باید  با قلم و هنر خود اجازه  خدشه‌دار شدن ارزش‌های دفاع مقدس را نداده وبصورت مکرر خاطرات دوران دفاع مقدس را بازگو نمایند.

وی با تأکید بر ترویج  فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ، خاطر نشان کرد: باید از فرصت هفته دفاع مقدس برای انتقال و ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت، ولایت‌پذیری و معنویت  به نسل جوان و الگوگیری دیگر کشورهای آزادیخواه از ایران اسلامی به نحو احسن استفاده شود.

آقائی با بیان اینکه امروزه جنگ نرم علیه انقلاب در فضای مجازی ورسانه ای از طرف دشمنان برقرار می باشد،بیان داشت:امروزه هر کدام از مسئولان باید اتاق خود را نقطه ثقل حمله دشمنان ومیز کار خودرا سنگردر برابر دشمنان قلمداد نمایندوچنانچه ارباب رجوع به آنان مراجعه می نماید سعی نموده در جهت حل مشکلات مردم واقناع آنان گام بردارند.

امام جمعه مرودشت دوران هشت سال دفاع مقدس را نقطه‌ای درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بزرگداشت این هفته و این واقعه مهم یک امر ضروری انقلاب به حساب می‌آید که تداوم انقلاب را تضمین و به ما یادآوری می‌کند که چه بزرگانی را از دست داده‌ایم و به چه دست آوردهای عظیمی دست یافته‌ایم.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان