کد خبر: ۱۵۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اسروش:

استقبال مردم برای واکسیناسیون کرونا کمتر از حد انتظار است

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: واکسیناسیون عمومی بر علیه کرونا در لارستان در حال اجراست، اما استقبال مردم کمتر از حد انتظار است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، محمدعلی اسروش سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار کرد: در سه سالن واکسیناسیون تجمیعی در شهرستان لارستان روند واکسیناسیون عمومی بر علیه کرونا در حال اجراست، اما متاسفانه استقبال مردم کمتر از حد انتظار است.

وی با بیان اینکه هر روز هر سه سالن فعال است، تصریح کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید، پذیرای فرهنگیان جا مانده از واکسیناسیون در سالن‌های تجمیعی شهرستان و منطقه هستیم.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان درباره جدیدترین اخبار از روند بیماری کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ثبت نشده است، اظهار کرد: موارد بستری در این لحظه در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده ۲۳ مورد است.

وی با بیان اینکه تعداد مبتلایان جدید در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ نفر گزارش شده است، ادامه داد: به ترتیب لار با ۶ مورد، لطیفی با ۵ مورد و فیشور با ۴ مورد مثبت بیشترین تعداد مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته را داشته اند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه ۴ مورد بیمار بد حال زیر دستگاه تنفسی (ونتیلاتور) در بخش کرونا بستری هستند، اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز تا کنون ۲۱ هزار و ۵۷۶ نفر هستند.

اسروش از مردم خواست تا نسبت به رعایت کردن شیوه نامه‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در تجمعات، حساسیت بالایی داشته باشند تا کادر درمان بتواند کنترل بیشتری نسبت به این بیماری داشته باشد.

انتهای پیام/ع


نظرات بینندگان