کد خبر: ۱۵۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۰

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز معرفی شد

در مراسمی با تجلیل از زحمات و تلاشهای محمد حسین همتیان پور فرد مسول قبلی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز، شعبانی به عنوان مسئول جدید بسیج این دانشگاه معرفی شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، در ابتدای این مراسم حسام الدین حقدان مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان فارس، نقش دانشجویان بسیجی در برگزاری فعالیت های فرهنگی دانشگاه را پررنگ و تاثیرگذار عنوان کرد و بر ادامه تعامل بین واحد فرهنگی دانشگاه و بسیج دانشجویی در راستای توسعه فعالیت ها تاکید کرد.

یوسفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: علیرغم تعطیلی دانشگاه ها پس از شیوع کرونا، فعالیت های بسیج دانشجویی نه تنها کاهش نیافت بلکه شاهد فعالیت های متعدد و جهادی بسیجیان در همه زمینه ها خصوصا در مبارزه با کرونا بوده ایم.

وی در این خصوص افزود: در فضای ملتهب و دلهره آور متاثر از کرونا،  دانشجویان بسیجی بدون ترس با فعالیت شبانه روزی به خدمتگزاری مشغول شدند.

دربخش دیگری از این نشست محمد حسین همتیان پور فرد مسئول سابق بسیج دانشجویی مرکز شیراز، به بیان برخی فعالیت های صورت گرفته در یک سال اخیر پرداخت و اظهار داشت: دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور شیراز در فعالیت های جهادی پیشتاز هستند.

وی برگزاری دوره های آموزشی مجازی،برنامه های علمی،کرسی های آزاد اندیشی و... را از جمله فعالیت های اجرا شده عنوان کرد و یادآور شد: بزرگترین پرچم سوگواری عزاداری امام حسین (ع) به همت بسیجیان دانشگاه پیام نور شیراز نصب و به اهتزار درآمد.

توزیع ۱۲۰۰ پرس غذا به مناسبت عید سعید قربان و توزیع ۱۵ هزار پرس غذا بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان، فعالیت های دیگر ناحیه بسیج دانشجویی پیام نور شیراز است.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان