کد خبر: ۱۵۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۰
تغییرات شورای ششم شیراز پس از صدور حکم شهردار:

با استعفای اصنافی موافقت شد/ تذروی نائب رئیس شورای شهر شیراز شد

در پی صدور حکم شهردار شیراز، هجدهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز بصورت فوق العاده با سه دستورکار برگزار شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، هجدهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با سه دستورکار و با حضور ۱۲ نفر از اعضا بصورت حضوری و آنلاین بصورت فوق‌العاده برگزار شد.
با استعفای اصنافی موافقت شد/ تذروی نائب رئیس شورای شهر شیراز شد

اولین دستورکار به استعفای سید احسان اصنافی از عضویت در شورای اسلامی شهر شیراز اختصاص داشت که با رأی مثبت تمامی اعضای حاضر بصورت حضوری و آنلاین و با دوازده رأی، با استعفای اصنافی که بعنوان شهردار شیراز انتخاب شده بود، موافقت شد.

قابل ذکر است که روز گذشته وزارت کشور حکم سید احسان اصنافی را به عنوان شهردار کلانشهر شیراز صادر کرده بود.

دستورکار دوم به یک طرح دوفوریتی از سوی تعدادی از اعضای شورای شهر شیراز اختصاص یافت که براساس آن محمدتقی تذروی بجای سید احسان اصنافی از اول مهرماه سال جاری تا نیمه مردادماه سال آینده بعنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز انتخاب شد.

دستورکار بعدی نیز دوفوریتی بود و به انتخاب جایگزین اصنافی در کمیسیون ماده ۷۷ قانون شهرداری مرتبط بود که براساس رأی اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، سید ابراهیم حسینی از تاریخ اول مهرماه امسال تا نیمه مردادماه سال آینده بعنوان نماینده شورا در این کمیسیون حاضر خواهد شد.

لازم به ذکر است که به گفته سلطانی سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز
پس از اعلام وصول و تایید صورتجلسه امروز حکم مریم حسینی از سوی فرمانداری، ابلاغ  و صادر  خواهد شد که پس از ادای سوگند در صحن علنی شورا، عضویت وی به رسمیت شناخته می‌شود.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان