کد خبر: ۱۵۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۰۱ مهر ۱۴۰۰
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون خبر داد:

کشف۳۳ قبضه سلاح مجاز و غیر مجاز از شکارچیان

اسکندری از کشف۳۳ قبضه سلاح خبر داد و گفت: یگان اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون با تلاش شبانه روزی، موفق به کشف ۳۲ قبضه اسلحه مجاز و یک قبضه اسلحه غیر مجاز شدند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد اسکندری سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون از کشف۳۳ قبضه سلاح خبر داد و گفت: یگان اجرایی  اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون با تلاش شبانه روزی، موفق به کشف ۳۲ قبضه اسلحه مجاز و یک قبضه اسلحه غیر مجاز شدند.

وی افزود: در ماه جاری با تلاش یگان اجرایی این اداره ۳۳ قبضه اسلحه از شکارچیان غیر مجاز کشف و ضبط گردید که ۱۶ مورد از متخلفین در حین شروع به شکار دستگیر و پیشگیری از ارتکاب جرم توسط مامورین این اداره انجام شد.

 اسکندری ادامه داد: ۱۷ مورد متخلف با شکار غیر مجاز پستانداران و پرندگان وحشی اعم از  (گراز، تشی، خرگوش، دراج، کبک، تیهو و سایر پرندگان) دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردیده اند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون در ادامه اظهار کرد: همچنین با همکاری مامورین نیروی انتظامی دو خودروی حامل چوب قاچاق و یک مورد دپوی چوب درختان جنگلی و تهیه زغال از بازرسی یک منزل کشف و ضبط گردید.

 اسکندری در پایان گفت: از دوستداران و حامیان محیط زیست خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف محیط زیستی با شماره تلفن های 
09174104742 و 07142235935 تماس حاصل فرمائید.


انتهای پیام/س

برچسب ها: محیط زیست ، کازرون ، فارس
نظرات بینندگان