کد خبر: ۱۵۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۶ مهر ۱۴۰۰

عضویت رایگان در بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون فارس

بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، با هدف شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای ادبی کودکان و نوجوانان به صورت رایگان عضو می‌پذیرد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  با بیش از ۵۰ سال سابقه، خدمت‌رسان مناطق محروم و کم بضاعت و افرادی که امکان حضور در کارگاه‌های مراکز را ندارند، بوده است.

بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی پیشینه‌ای طولانی دارد و ابتدا با نام «مرکز بررسی آثار» آغاز به کار کرده است. در حال حاضر بیش از ۶هزار عضو کودک و نوجوان در سراسر کشور آموزش‌های تخصصی در زمینه‌ی نوشتن خلاق، شعر و داستان را در قالب نامه از مربیان خود دریافت می‌کنند.

کودکان و نوجوانان مناطق محروم و روستایی که به مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دسترسی ندارند، بیشترین اعضای بخش مکاتبه‌ای را تشکیل می‌دهند.

یادآوری می‌شود کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به نوشتن شعر یا داستان در اقصی نقاط کشور که امکان حضور در کارگاه‌های ادبی مراکز ثابت و سیار کانون را ندارند، می‌توانند آثار خود را از طریق نامه یا به صورت الکترونیکی (ایمیل) به مرکز آفرینش‌های ادبی استان خود ارسال و از همین مسیر آموزش‌های تخصصی در زمینه‌ی نوشتن خلاق، شعر یا داستان را دریافت کنند.

بر این اساس کودکان و نوجوانان علاقه‎مند به نویسندگی وشاعری می‌توانند تنها با ارسال یک اثر خود به شماره واتس‌آپ 09338609373 در مرکز آفرینش‌های ادبی کانون فارس عضو شوند.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان