کد خبر: ۱۵۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۰۷ مهر ۱۴۰۰
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس:

نهادینه نمودن فرهنگ حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی در برپایی نمایشگاههای داخلی

ایزدی گفت:تلاش بر این است که بتوانیم با برپایی نمایشگاه‌های تخصصی مبلمان فرهنگ حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی را نهادینه کنیم .
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، حمید رضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، امروز ششم مهر ماه در آیین آغاز به کار نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان، مهمترین ویژگی این نمایشگاه‌ها را ارائه محصولات کاملاً ایرانی و ملی عنوان کرد و گفت: تلاش بر این است که بتوانیم با برپایی این نمایشگاه‌ها فرهنگ حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی را نهادینه کنیم .


وی افزود: با توجه به منویات "مقام معظم رهبری" مهمترین وظایفی که بر عهده سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف قرار دارد، اجرایی کردن حمایت از تولیدکنندگان  داخلی و رونق تولید است بنابراین برپایی این نمایشگاه‌ها در راستای عمل به این موضوع مهم است تا از این طریق به بخشی از اهداف خود در حوزه حمایت از رونق تولید و تولید داخلی جامه عمل بپوشانیم.


ایزدی اضافه کرد: این نمایشگاه در سه سالن بهار، نرگس، حافظ  با حضور ۱۱۰ شرکت تولیدکننده و فعال در صنعت مبلمان از سراسر نقاط کشور که بیش از ۳۰ درصد آنها از استان فارس و مابقی از استان های تهران، خراسان، اصفهان، آذربایجان، یزد، البرز، قزوین و همدان  می باشند برگزار شده است .


رئیس سازمان صمت فارس در پایان اضافه کرد :‌ بازدیدکنندگان می‌توانند از ششم تا دهم مهرماه هر روز  از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در این نمایشگاه حضور یابند.


انتهای پیام/س
نظرات بینندگان