کد خبر: ۱۵۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۷ - ۰۷ مهر ۱۴۰۰

جزئیات دستگيري سارقان به عنف در کوه‌های شیراز

رئيس پليس آگاهي استان گفت: با دستگیری اعضای باند ۳ نفره، پرونده سرقت به عنف در کوه‌های اطراف شیراز بسته شد.

جزئیات دستگيري سارقان به عنف در کوه‌های شیراز

به گزارش سرویس حوادث شیرازه، کاووس حبيبي رئيس پليس آگاهي استان فارس از دستگیری اعضای باند ۳ نفره، پرونده سرقت به عنف در کوه‌های اطراف شیراز خبر داد و گفت: در پی شکایت چند شهروند شیرازی 18 الي 23 ساله مبنی بر سرقت به عنف همراه با آزار و اذیت در محدوده کوه‌هاي اطراف شيراز، پیگیری موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسي‌هاي اولیه از شکات مطلع شدند که آنها برای تفريح به محدوده کوه‌هاي اطراف شيراز رفته‌اند که اعضای یک باند ۳ نفره پس از سرقت اموال، در برخي موارد آنان را نيز مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

رئيس پليس آگاهي استان فارس در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پس از چند هفته تلاش مضاعف و با اقدامات اطلاعاتي و تخصصی موفق شدند اعضای باند ۳ نفره را در محدوده کوه‌هاي اطراف شيراز شناسايي و دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

حبيبي با بیان اینکه متهمان تا کنون به 32 فقره سرقت به عنف با ايراد ضرب و جرح و در برخي موارد همراه با آزار و اذيت در کوه‌های اطراف شیراز اقرار کرده‌اند، عنوان کرد: متهمان پس از سير مراحل قضائي جهت تحقيقات تخصصي در اختيار پليس آگاهي استان قرار دارند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داريم اگر اطلاع و یا شکایتی در خصوص این پرونده دارند با اطمینان از حفظ هویتشان به پلیس آگاهی استان مراجعه و موضوع را با کارآگاهان در میان بگذارند.

 رئيس پليس آگاهي استان فارس در پايان گفت: فايلي صوتي در فضای مجازی مبنی بر تجاوز به عنف در محدوده کوه دراک منتشر شده است كه در اين زمينه از شهروندان خواست به شايعات بي‌پايه و اساس توجه نكنند و اخبار مهم را از طريق رسانه‌هاي معتبر پيگيري كنند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان