کد خبر: ۱۵۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۰۸ مهر ۱۴۰۰
امام جمعه موقت تهران:

کارکنان ناجا از نظام اسلامی محافظت می کنند/مردمی بودن یکی از ویژگی های مهم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه کارکنان نیروی انتظامی قدر جایگاه خود را بدانند، گفت: کارکنان ناجا از نظام دینی و اسلامی محافظت می کنند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران امروز 8 مهرماه در جمع کارکنان انتظامی استان فارس، با بیان اینکه جنس نهضت انقلاب اسلامی همان جنس نهضت امام حسین (ع) است، اظهار داشت: عاشورا تا قیامت ادامه دارد و یاران سید الشهداء (ع) تنها آن 72 نفر نبودند.

وی با بیان اینکه امروز سنگر نظام اسلامی ما همان سنگر سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) است، افزود: همه شهدای ما به ویژه شهدای مدافع حرم و سردار "حاج قاسم سلیمانی" اگر در کربلا بودند، یاران امام حسین (ع) چندین برابر می شدند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود به تفاوت های نیروهای مسلح ایران اسلامی و سایر کشورهای دنیا اشاره کرد و گفت: اولین تفاوت این است که نیروهای مسلح در ایران اسلامی عقیدتی هستند، یعنی خدمتشان به نظام اسلامی از روی عقیده است.

آیت الله خاتمی افزود : تفاوت دیگر نیروهای مسلح ایران اسلامی با سایر کشورهای دنیا این است که آن ها حافظ دیکتاتور و یا یک خاندان هستند، اما نیروهای مسلح ما حامی دین خدا و مکتب هستند.

وی مردمی بودن را یکی از ویژگی های مهم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: نیروهای مسلح دنیا از مردم جدا هستند، این در حالی است که نیروهای مسلح ما مردمی و در دل مردم جای دارند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: یکی از تفاوت های اساسی و بسیار مهم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با سایر کشورها، وجود فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که فردی مجتهد، فقیه، عارف و عاشق اهل بیت (ع) هستند و این در هیچ جای جهان دیده نمی شود.


آیت الله خاتمی با تأکید بر اینکه کارکنان نیروی انتظامی قدر جایگاه خود را بدانند، گفت: کارکنان ناجا از نظام دینی و اسلامی محافظت می کنند.

انتهای پیام/س


نظرات بینندگان