کد خبر: ۱۵۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۵ مهر ۱۴۰۰

ثبت ۳ وقف جدید در جهرم

همزمان با ایام گرامیداشت دهه وقف سه مورد وقف جدید در شهرستان جهرم به ارزش ۴۵ میلیارد ریال به ثبت رسید.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی، معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف فارس امروز 14 مهرماه در جمع خبرنگاران از ثبت سه وقف جدید در این شهرستان همزمان با دهه وقف خبر داد و گفت: یک وقف جدید به ثبت رسیده در شهرستان جهرم شامل شش دانگ عرصه و اعیان شش باب مغازه تجاری به همراه زیرزمین است که توسط واقف خیراندیش فاطمه عباس‌ زاده جهرمی به مساحت جمعاً 225 مترمربع و با نیت تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان بی بضاعت و همچنین مساعدت به ایتام به ثبت رسیده است.

وی افزود: همچنین نیک‌اندیش دیگری که حاضر نشد نامش عنوان شود؛ شش دانگ عرصه و اعیان یک واحد آپارتمان مسکونی به همراه کلیه لوازم و تجهیزات با نیت برگزاری مراسم‌های شهادت و میلاد ائمه اطهار(ع) را وقف کرده است.

صفری سومین وقف جدید را یک قطعه زمین در منطقه خاوران شهرستان خفر عنوان و اضافه کرد: این زمین به مساحت 421 مترمربع جهت احداث حسینیه به نام مبارک حضرت سیدالشهدا(ع) توسط واقف خیراندیش آزاد حق‌شناس وقف شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف فارس تاکید کرد: ارزش ریالی موقوفات به ثبت رسیده در دهه وقف سال جاری در شهرستان جهرم بیش از 45 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز ، وقف جدید ، وقف
نظرات بینندگان