کد خبر: ۱۵۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۱۵ مهر ۱۴۰۰

برنامه‌های شبکه فارس به مناسبت حلول ماه ربیع الاول اعلام شد/ خوشا شیراز میهمان خانه ها می شود

صدا و سیمای فارس به مناسبت ماه ربیع الاول، برنامه‌های متنوع، شاد، جذاب و مفرحی را برای بینندگان و شنوندگان در نظر گرفته است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، علیرضا باغبان منش معاون سیمای صدا و سیمای فارس با اشاره به برنامه‌های شبکه فارس به مناسبت حلول ماه ربیع الاول، اظهار کرد: برنامه شاد و سرگرم کننده «خوشا شیراز» ساعت ۹ جمعه ۱۶ مهر زنده از شبکه‌های شما و فارس مهمان خانه‌های بینندگان است.

وی افزود: پخش فیلم سینمایی، نمایش‌های طنز و وله‌های شاد از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در روز جمعه ۱۶ مهرماه به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول است.

معاون سیمای صدا و سیمای فارس افزود: از روز شنبه هم متناسب با حال و هوای ماه ربیع الاول سری جدید برنامه خانواده محور «کاشانه مهر» با طراحی و دکور جدید و آیتم‌های شاد و متنوع ساعت ۱۰ بصورت زنده روی آنتن می‌رود و برنامه جنگ دلگشا هم ساعت ۲۱:۱۵ هر شب زنده از سیمای فارس پخش می‌شود.

یاسر جمالی معاون صدای صدا و سیمای فارس هم با بیان اینکه رادیو فارس به مناسبت حلول ماه ربیع الاول برنامه‌های شاد با رنگ و بوی طنز در نظر گرفته است، گفت: برنامه ترکیبی نمایشی طنز «لبخند ایرانی» از ساعت ۹ جمعه ۱۶ مهرماه، بصورت زنده مهمان خانه‌های شنوندگان است و ۱۲۰ دقیقه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ساعت ۱۸ جمعه ۱۶ مهر هم برنامه ترکیبی نمایشی طنز «نارنجستان» به مدت ۹۰ دقیقه به صورت زنده از رادیو فارس پخش می‌شود؛ برنامه ترکیبی «بهار در پاییز» هم پنج شنبه ۱۵ مهر ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو فارس تقدیم شنوندگان می‌شود.

ابوالحسن کرمی معاون خبر صدا و سیمای فارس نیز گفت: روز جمعه ۱۶ مهر به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول در بخش‌های خبری ۲۰:۴۵ و ۲۳:۱۵ سیما و ۱۶ رادیو فارس، پخش گزارش‌های رویدادی و تولیدی به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول در دستور کار قرار دارد.

علی خورشیدسوار معاون فضای مجازی صدا و سیمای فارس هم بیان کرد: فضای مجازی صدا و سیمای فارس با تهیه و تولید عکس نوشت، فتوکلیپ و استوری موشن، دریافت تصاویر و تولیدات مردمی از شهرستان‌ها و انتشار گسترده آن در فضای مجازی، تقطیع برنامه‌های سیما و صدا و انتشار آن در فضای مجازی به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول مخاطبان را همراهی می‌کند.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان