کد خبر: ۱۵۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۱۵ مهر ۱۴۰۰
وزیر جهاد کشاورزی:

قیمت لبنیات ۱۰ درصد از شنبه کاهش می یابد

ساداتی نزاد گفت: محصولات اصلی لبنی ائم از شیر ، پنیر و ماست از شنبه ۱۰ درصد ارزان می شود.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، سید مجتبی ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی که امروز پنجشنبه به شهرستان زرندیه استان مرکزی سفر کرده بود، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به تصمیم ستاد تنظیم بازار و تاکید رئیس جمهور مبنی بر ثبات قیمتها و فراوانی و دسترسی به کالاهای اساسی گفت : از شنبه آینده ۳ محصول اصلی لبنی شامل شیر، پنیر و ماست که موارد استفاده بیشتری دارند، با ۱۰ درصد کاهش قیمت به مصرف کننده عرضه می شود.

ساداتی نژاد افزود:  ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رئیس جمهور بحث ثبات قیمت ها و ایجاد تعادل در بازار را در دستور کار دارد و از هفته آینده برخی محصولات لبنی با کاهش قیمت در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

وی با اشاره به کمبود مرغ و تخم‌مرغ در برخی شهرهای کشور گفت: از هفته آینده شرکت پشتیبانی و بخش خصوصی با کمک اتحادیه ها و تشکل ها ، و با هدف آرامش بخشی به بازار و ثبات در قیمت ها فعال می‌شوند تا مردم کمبودی را در زمینه تامین این کالاهای اساسی احساس نکنند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه برای به نتیجه رساندن وعده ها در تولیدات کشاورزی، زمان نقش مهمی را ایفا می کند گفت:بخشی از مشکلات حوزه تولید محصولات کشاورزی در کشور به برنامه‌ریزی‌ ها در گذشته مربوط می شود و در این خصوص تلاش می کنیم با بهره از تمام ظرفیت ها این مشکلات را به حداقل رسانده و به تولید رونق دهیم .
ساداتی نژاد در پایان از اتحادیه ها که به ایجاد آرامش در بازار کمک می‌کنند ،قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان