کد خبر: ۱۵۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰

آغاز فصل جدید دورهمی و خندوانه در قاب تلویزیون ایرانی ها

همزمان با ماه ربیع الاول جدول پخش شبکه نسیم با برنامه‌های متنوع چیدمان می‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، فصل جدید برنامه دورهمی، دست فرمون، چهل تیکه و در ادامه سری هفتم خندوانه، شبکه کوچک، ویتامین خ و نسیم آوا مجدد به کنداکتور شبکه نشاط و سرگرمی می‌آیند و از عناوین جدید تهمتن، ایستگاه و مامور ویژه رونمایی می‌شود.

بنابراین گزارش سری جدید برنامه دورهمی در ادامه فصل قبل و با حضور علاقه‌مندان به شرکت در چالش جذاب این برنامه آغاز می‌شود و داوطلبان شرکت دراین مجموعه با گذر از مراحل راستی آزمایی، جهت رقابت به این دورهمی متفاوت وارد می‌شوند.

خندوانه نیز با آمادگی و کسب سلامتی عوامل و دست اندرکاران پس از ابتلای به بیماری کرونا با تدارک ویژه، خود را برای حضور مجدد در شبکه نسیم آماده می‌کند و در ابتدای شروع این دوره با یادآوری حضور عزیزانی که میهمان خندوانه بودند و لبخندشان ماندگار شد و دیگر در جمع ما نیستند از جمله زنده یاد فتحعلی اویسی، حمید رضا صدر، پرویز پورحسینی، حسین عرفانی و.. پخش جدید را آغاز می‌کند بر این اساس این دو برنامه ساعت ۲۳ طبق روال گذشته پخش می‌شوند.

فصل سوم مسابقه دست فرمون با تغییرات چشم گیر نسبت به ۲ فصل گذشته به ویژه در نحوه برگزاری مسابقات شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱ با شعار «آرامش در خیابان، هیجان در پیست» میهمان دیدگان علاقه مندان به این رشته ورزشی خواهد بود و حواشی و بخش‌های دیدنی ضبط برنامه و مسابقه در بسته مثبت دست فرمون جمعه‌ها ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

در این فصل، پیست به شکل پیچیده‌تری طراحی شده و نسبت به استاندارد‌های مسابقات اتومبیلرانی در هر مرحله تغییر می‌کند. همچنین موتورسواران حاضر در مسابقه نیز به شکل حرفه‌ای‌تر و با تمرینات و آموزش‌های کارشناس موتورسواری برنامه، در قالب گروه‌های امدادی وارد پیست می‌شوند.

چهل تیکه سری پنجم، با دعوت از نقش آفرینان خاطرات شیرین، به برنامه متفاوت این سال‌های تلویزیون مبدل شده و در فصل جدید میزبان هنرمندان و چهره‌های شاخص و موثر این حوزه خواهد بود. این برنامه که در حال تولید است به زودی از شبکه نسیم برای دوست داران پخش می‌شود.

سریال رئال، عروسکی شبکه کوچک در ژانر کمدی، موزیکال و فانتزی است که از ابتدای شهریور ماه به آنتن شبکه نسیم آمد و توانست با سبکی متفاوت در بین مخاطبان و خانواده‌های جایگاه خوبی کسب کند این اثر که توسط مرکز پویانمایی صبا تولید شده، روایت راه اندازی یک شبکه تلویزیونی توسط تعدادی عروسک و پسر جوانی به نام سهراب است که علاقه مندان به آن از این پس می‌توانند شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۰ این مجموعه را به تماشا بنشینند.

ایستگاه با خاستگاه اجتماعی و منطبق با اهداف این شبکه چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۰ به نمایش در می‌آید. این مجموعه با مرور پرونده‌های واقعی که در اثر بروز خشم منجر به نزاع و درگیری شده در فضای ترکیبی نمایشی و تاکشو روایت می‌شود.

مامور ویژه دیگر پروژه شبکه نسیم است که با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا در تولید شده و علاقمندان به این مستند مسابقه می‌توانند، بیننده این رقابت جذاب نظامی چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ باشند.

مسابقه بزرگ تهمتن با هدف تقویت فرهنگ پهلوانی، ترویج زندگی سالم، به زودی روی آنتن شبکه نسیم می‌آید این مسابقه با حضور ۲۵۶ ورزشکار در چهار گروه در حال تولید است که با پراکندگی قومی و جغرافیایی از سراسر کشور به صورت خانوادگی به این برنامه آمدند تا با توانمندی‌های جسمی، قدرتی و توان هوازی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

ویتامین خ با فرمی جدید و بخش‌های متنوع شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹ و نسیم آوا در ادامه با تغییرات در اجزا برنامه و تغییر احوال مخاطبان خود چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان